    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Porażenie
    Date: Mon, 25 Sep 2023 19:58:56 -0000 (UTC)
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7...@h...invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Ten c2dec skąd pochodzi? Pisałem, że to się wciąż może zmieniać.
    > Sprawdziłem teraz na gotowych pakietach Ubuntu 20.04 -- też słychać
    > dobrze. Chyba ktoś mi już wspominał, że z czymś starszym jest sieczka.

    Z Debiana 11.7, wersja pakietu 0.9.2-4. c2dec niestety nie ma -v ani
    --version...

    > Wypowiedział aktor -- znany, o rozpoznawalnym głosie. Ale tu oczywiście
    > słyszymy syntezator (który udaje aktora).

    Zupełnie nieczytelne.

    http://arnold.ziffel.one.pl/aktor.wav

    Teraz słyszę tam: "Halo, co tam? Tutaj" (i dalej nieczytelne).

    > Nawet na 450 moja ocena jest wysoka. Wciąż rozpoznaję kto mówi, choć
    > to może być sugestia, bo wiem.

    Może tak być. Mózg jest niesamowity w takim dopasowywaniu. Pewnie jak
    posłucham oryginału (albo lepszego bitrate) to tamto też już będę
    rozpoznawał.

    > To ciekawe, bo dla mnie (przy użyciu aktualnego softu) nie jest. Nie
    > tylko dla mnie. Dodam, że w niejscu słów "channel" i "original" są inne,
    > ale podobne. Może stare wersje nie rozumieją polskiego? Dla AMBE-2 są
    > pomiary zrozumiałości dla różnych języków -- bardzo to różnie wypada.

    Brzmi to tak samo jak .wav który wkleiłem wyżej?

    Będę musiał przetestować.

    --
    Teściowa przyjeżdża w odwiedziny do zięcia i córki. Drzwi oteiera zięć:
    - O, mamusia! A mamusia na długo?