    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Date: Tue, 1 May 2018 12:08:39 +0200

    W dniu 2018-05-01 o 11:36, J.F. pisze:

    > Ale niektore maja :-)

    Ok, ale co z tego miałoby wynikać dla dyskusji?

    > A w innych jest dobrze

    Może nie jeździłem dużą ilością aut ale wszystkie z bagażnikiem w
    kabinie pasażerskiej miały feler natychmiast brudzącej się tylnej szyby.
    Nawet nie wyobrażam sobie jak technicznie można byłoby to
    zmienić.Zawirowania powietrza muszą powstać za każdym autem. Musiało by
    mieć ono kształt kropli wody by tak się nie działo.

    > Mam trzy lusterka :-)

    Rozrzutność skoro z tylnego nie korzystasz :-D

    > No tak, nie masz kombi, to nie znasz problemu "tyl zastawiony, nic nie
    > widac w lusterku" :-)

    Więc właśnie. Niebezpieczne nie tylko z ograniczania widoczności. Siatka
    z tyłu niewiele wytrzyma przy zdarzeniu drogowym. Volvo chwali się w
    reklamówkach, że zrobili tak "mocną", że nawet laptopa udało się
    zatrzymać by głów nie poobcinał przy stłuczce (chyba) 30km/h. Laptop
    wystrzelił tylną szybą na video.

    > Za to moze byc deszcz, czy rosa i tez nie widac, a nie masz nawet
    > wycieraczki ;-)

    Widzę, że chyba nie jeździsz sedanem? Co? :-)

    > To nie wiem - gratulowac duzego bagaznika czy wspolczuc malego rowerka
    > :-)

    Rower typu cross czy typowa kolarka chyba wejdzie do wielu bagażników
    sedanowych?

    > 15 calowy monitor Daewoo w pudle nie wchodzil do lanosa :-)

    Trzeba rozważyć zakup Jelcza zatem. Tam cała góra TV 50cio calowych
    wejdzie. :-D

    > W czasie jazdy auta nie widac :-)

    Jak to nie - widać od środka, słychać i czuć, że to nie kombi :-D

    > w sedanie tez nie przewies, wiec jest tak samo do bani ;-)

    Przekręcasz o 180 stopni moje słowa więc je przytaczam i może dla innych
    wyjaśnię, że nigdy nie powiedziałem, że kombi jest do bani.

    > A sedanow coraz mniej produkuja ;-)

    Europa lubuje się w klonowaniu jednego modelu na wszystkie marki. Pewnie
    dlatego ciągnie się auta zza oceanu mimo absurdalnych kosztów tej
    operacji (cło + transport).

    A po drugie: czy to oznacza, że społeczeństwa europejskie nagle
    zapragneły wożenia wożenia płyt kartonowo-gipsowych z Castoramy do domu?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek