  • 91. Data: 2013-05-20 23:09:46
    Temat: Re: Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-20 22:41, masti pisze:
    > nie każdy jest tobie podobny

    Chcesz o tym porozmawiać na kozetce??

    Pozdr.

  • 92. Data: 2013-05-20 23:24:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 May 2013 23:09:46 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Chcesz o tym porozmawiać na kozetce??

    zaraziłeś się jak to?

    Czyli wrzucasz coś nie wiedząc nawet po co

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2013-05-20 23:51:39
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-20 23:24, masti pisze:
    > zaraziłeś się jak to?

    Zaraziłeś się od mkarwana??

  • 94. Data: 2013-05-20 23:54:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 May 2013 23:51:39 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Zaraziłeś się od mkarwana??

    tak. A w temcie pytania głównego?

  • 95. Data: 2013-05-21 01:03:14
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-05-16 18:40, m...@i...pl pisze:
> [...]
    ciach

    > oczywiscie:
    > http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/ph
    oto/car_vs_bike.jpg

    OT wygląda jak cytryna saxo?
    a motora to już chyba nie ogarnę ;)
    owiewkę wcięło za głęboko...

    pozdr
    gadacz

  • 96. Data: 2013-05-22 00:06:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 May 2013, tᴏ wrote:

    > I oto chodzi. Auta jeżdżą 100 i nic się nie dzieje, to dlaczego moto nie
    > może 220?

    Bo zasięg skutecznego rażenia mimo wciśnięcia hamulców
    do oporu jest jakby większy.

    > Poza tym weź pod uwagę mniejsze rozmiary motocykla, które
    > zmniejszają ryzyko tego, że w coś trafi.

    Nie sposób się nie zgodzić, za to po utracie stabilności
    zdolność do hamowania w porównaniu do katamaranu leży
    i kwiczy.

    > Wolisz zderzyć się z TIR-em?

    Czy TIR będzie miał w momencie uderzenia tę samą energię(!)
    i również będzie miał już wciśnięte hamulce?
    IMO odpowiedź wcale nie jest oczywista.
    Droga hamowania TIRa we wnętrzu osobówki (względem osobówki
    "ruszonej" przy zderzeniu) może być istotnie krótsza
    od miejsca w którym będzie kierownica motocykla.

    pzdr, Gotfryd

  • 97. Data: 2013-05-26 16:48:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 20 May 2013 21:33:47 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:

    >Lubisz się przypierdalać dla zasady, czy tylko dlatego że wypominam ci
    >że pijesz i piszesz?

    Raczej to pierwsze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280