-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 22 May 2013 00:06:58 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
In-Reply-To: <51953844$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1305212359030.1368@quad>
References: <kn2tr2$j46$1@mx1.internetia.pl>
<519504ba$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<kn33mo$bam$1@news.dialog.net.pl>
<519516e3$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<kn3660$rc1$1@node2.news.atman.pl>
<51951d75$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<kn370h$f14$1@node1.news.atman.pl>
<51953844$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1369174030 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 83.15.167.123:61903
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492949
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 16 May 2013, tá´ wrote:
> Shrek wrote:
>
>> No przecież piszę - moto@220 ma taką energię jak puszka@100
>
> I oto chodzi. Auta jeżdżą 100 i nic się nie dzieje, to dlaczego moto nie
> może 220?
Bo zasięg skutecznego rażenia mimo wciśnięcia hamulców
do oporu jest jakby większy.
> Poza tym weź pod uwagę mniejsze rozmiary motocykla, które
> zmniejszają ryzyko tego, że w coś trafi.
Nie sposób się nie zgodzić, za to po utracie stabilności
zdolność do hamowania w porównaniu do katamaranu leży
i kwiczy.
>> Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w masło.
>
> Wolisz zderzyć się z TIR-em?
Czy TIR będzie miał w momencie uderzenia tę samą energię(!)
i również będzie miał już wciśnięte hamulce?
IMO odpowiedź wcale nie jest oczywista.
Droga hamowania TIRa we wnętrzu osobówki (względem osobówki
"ruszonej" przy zderzeniu) może być istotnie krótsza
od miejsca w którym będzie kierownica motocykla.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.13 16:48 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO