  • Data: 2017-06-09 17:09:58
    Temat: Re: Pompka ręczna do pompowania powietrza
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > jednorazowe gowno ktore zepsuje sie po 3 minutach

    Bez przesady - kupiłem podobny i używam od 4 lat.

    Nawiasem mówiąc on nie służy do pompowania koła pustego, bo rzeczywiście
    się zbyt mocno zgrzeje długą pracą.

    Ale dopompować koło któremu brakuje trochę ciśnienia jest w sam raz.

    > jezeli juz to tylko oem z samochodu, im starszy i bardziej
    > japonski\niemiecki tym lepszy
    >
    > moge polecic z toyoty, mam go z 10 lat i nic nie wskazuje zeby mial
    > odmowic posluszenstwa
    >
    > cos takiego
    > http://allegro.pl/kompresor-zestaw-naprawczy-toyota-
    i6809746574.html

    > ten pewnie nie gorszy
    > http://allegro.pl/audi-vw-skoda-seat-kompresor-pompk
    a-kola-i6846616351.html#imglayer

    Ja tam wolę nie przepłacać - wszystko się może zepsuć. Jak mi się taki za
    13zł zepsuje to parę razy go wymienię zanim zapłacę 55zl za dużą pompkę
    ręczną.