  • 11. Data: 2021-10-21 23:47:37
    Temat: Pompka do odsysania płynu spryskiwacza przed zimą
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Marcin N.
    On 21.10.2021 21:11 you wrote:

    > Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika
    > letni płyn do spryskiwacza. Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale
    > nie idzie, za małe podciśnienie.

    Ściągasz wężyk ze spryskiwacza, wkładasz do butelki/kanisterka i wziuuuu
    pryskasz do oporu. Znaczy do dna.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2021-10-22 08:33:08
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-10-21 21:11, Marcin N wrote:
    > Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika letni
    > płyn do spryskiwacza.
    > Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    Wpisz w Allegro ,,pompka do paliwa" albo ,,pompka do spuszczania paliwa" i
    sobie coś wybierz. Aczkolwiek ja proponuję udać się do apteki i kupić
    strzykawkę 100 ml oraz igielitową rurkę (taką do kroplówek). Rurkę
    uciąć, podłączyć do strzykawki i ściągać płyn.

  • 13. Data: 2021-10-22 08:37:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-10-21 21:30, Uzytkownik wrote:
    [...]
    > Poza tym po co chcesz odessać?
    Może wyjeżdża gdzieś na dłużej? Albo ma jakiegoś odpicowanego klasyka na
    lato i nie chce go katować zimą?

  • 14. Data: 2021-10-22 10:31:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    U mnie sens jest taki że na początku śmierdział normalnie chemią ;-)

    Ale po 2 dniach to jest smród gnoju jak z głębokiej obory ;-)

    Muszę odessać bo rodzina tego nie zniesie

    Tak wiem... Ja źle. Zaoszczędziłem parę złotych ;-)

  • 15. Data: 2021-10-22 10:34:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W ubiegłym roku tak spróbowałem, ale i tak zamarzło, za dużo letniego było w
    instalacji.
    Nie nabijajcie się z kolegi, bo problem nie jest trywialny, coś jak paliwo letnie a
    zimowe.
    Szczęśliwie płyn letni raczej niedrogi jest, ale jeśli ktoś na dłużej zaparkował to
    pryskać wszystko pod domem?

    -----

  • 16. Data: 2021-10-22 14:52:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika
    >letni płyn do spryskiwacza.

    Wypsikac na szybe - letni tani jest :-)

    >Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe
    >podciśnienie.

    Zwykly dluzszy wezyk i "syfon".

    Albo ... koncentrat plynu, dolewasz do polowy zbiornika letniego, i
    masz.

    Zreszta silnych mrozow sie nie spodziewam przez najblizsze kilka
    tygodni,
    to wystarczy zwykly zimowy plyn -22.

    Tylko ten hazard - poczekac z dolewaniem, bo moze jutro nie bedzie
    mrozu, im wiecej sie wypsika, tym wiecej sie potem wleje zimowego,
    czy dolewac stopniowo, bedzie lekki mrozik, to niewielki % zawsze cos
    zabezpieczy, ale jak zapowiedza siarczysty, to miejsca na dolewke nie
    bedzie :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-10-22 14:56:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2021-10-21 21:11, Marcin N wrote:

    >Padlem ;)
    >To jakis objaw chorobowy? Odsysanie plynu do spryskiwacza przed zima?
    >No ja wiem, ze nam spoleczeństwo glupieje coraz bardziej... ale nie
    >ze az tak ;)

    A to zalezy, jaki ma cel.

    Nie chcesz miec popekanego zbiornika i pompki - warto by wlac dobry
    zimow plyn,
    a zbiornik akurat pelen letniego.

    J.

  • 18. Data: 2021-10-22 16:17:57
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-10-22 14:56, J.F. wrote:
> [...]
    ..

    > A to zalezy, jaki ma cel.
    >
    > Nie chcesz miec popekanego zbiornika i pompki - warto by wlac dobry

    Ech, a nie mozna po prostu najszybciej i najtaniej - czyli "wypsikac"
    cały letni płyn?

    --
    mk4

  • 19. Data: 2021-10-22 16:52:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-10-22 o 16:17, mk4 pisze:

    > Ech, a nie mozna po prostu najszybciej i najtaniej - czyli "wypsikac"
    > cały letni płyn?

    Widać z jakiegoś powodu nie można.
    Też chciałbym poznać ten powód. :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2021-10-22 17:29:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2021 o 10:31, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Muszę odessać bo rodzina tego nie zniesie
    >
    > Tak wiem... Ja źle. Zaoszczędziłem parę złotych ;-)

    Naskiałeś do zbiornika czy jak?

    --
    Shrek