  • 41. Data: 2012-02-17 18:28:49
    Temat: Re: Pompa wody - jak to rozebrać?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 05:33 PM, Marcin N wrote:

    > Myślisz? Dzięki za dobre słowo.

    No ba. Myślę więcej - byłbyś godnym następcą Łukasza Wargali w Moto2.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2012-02-20 08:12:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-17 15:43, Marcin N pisze:

    > Nie brałem udziału, ale tu filmik z jednego z wyścigów:
    > http://www.youtube.com/watch?v=U7ueCWvO5tk

    Tu jeszcze jeden film - bardzo fajny:
    http://vimeo.com/37012868

  • 43. Data: 2012-02-20 08:47:58
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chwila, tysiak za ten kawał żelastwa ze zdjęcia? Kurczę...

    Nie. Tysiak to za wiatr we włosach....

  • 44. Data: 2012-02-20 20:30:57
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-17 16:36, AZ pisze:

    >Twist of The Wrist

    btw - masz w pl pdeefa?
    zezarlo mnie cos ebuki...

    --
    sowa czyHa

  • 45. Data: 2012-02-20 20:47:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 09:30 PM, sowa wrote:

    > btw - masz w pl pdeefa?
    > zezarlo mnie cos ebuki...

    Nie mam bo jeszcze po przeczytaniu zacznę jeździć z poprawną pozycją,
    ale ktoś tu się oferował - poszukaj w archiwum.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2012-02-21 22:25:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/15/2012 01:07 PM, AZ wrote:
    > W motocyklu wujka szwagra kolegi zaczęła cieknąć pompa wody tzn. płyn
    > uciekać dziurką która jest chyba za pierwszym uszczelnieniem (od strony
    > wody). Wymontowałem, zdjąłem dekiel ale nie bardzo wiem jak to rozebrać.
    > Rozbierał ktoś coś takiego?

    Pompa wymieniona, wujek szwagra kolegi zadowolony.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2012-02-22 07:09:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-21 23:25, AZ pisze:

    > Pompa wymieniona, wujek szwagra kolegi zadowolony.

    A przy okazji: jakie są objawy uszkodzenia takiej pompy? Przegrzewa się
    silnik? Czy uszkodzona nie pompuje wcale, czy pompuje słabiej?

  • 48. Data: 2012-02-22 07:57:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Pompa wymieniona, wujek szwagra kolegi zadowolony.

    az do nastepnej awarii, ale niech sie nie krempuje, niech pisze o kazdej
    jednej, chetnie sie posmie... pomozemy.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 49. Data: 2012-02-22 09:48:59
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-02-22 08:09, Marcin N pisze:
    > A przy okazji: jakie są objawy uszkodzenia takiej pompy?
    > Przegrzewa się silnik? Czy uszkodzona nie pompuje wcale, czy
    > pompuje słabiej?

    Wycieki płynu chłodniczego?

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 50. Data: 2012-02-22 09:50:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/22/2012 08:09 AM, Marcin N wrote:

    > A przy okazji: jakie są objawy uszkodzenia takiej pompy? Przegrzewa się
    > silnik? Czy uszkodzona nie pompuje wcale, czy pompuje słabiej?

    Zależy jak uszkodzona, jak się uszkodzi wałek/wirnik (to nie w Kawasaki)
    to może się przegrzewać u wujka szwagra kolegi padły uszczelnienia więc
    olej/woda wyciekały otworem zrobionym do tego celu.

    --
    Artur
    ZZR 1200