eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatoolRe: Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool
    Date: Wed, 5 May 2010 09:21:07 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN
    Lines: 25
    Message-ID: <hrrda3$j81$2@node2.news.atman.pl>
    References: <5...@j...googlegroups.com>
    <hrpqh4$g5a$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@i...googlegroups.com>
    <hrq25n$b0e$1@news.onet.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <3...@b...googlegroups.com>
    <8...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1273051267 19713 85.222.103.164 (5 May 2010 09:21:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 09:21:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-16 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:621983
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-05-05, maciek <m...@g...com> wrote:
    > dzieki za ta odpowiedz. moglbys mi jeszcze podpowiedziec jak ten
    > alternator pomierzyc i gdzie on ma przewody itd. wogole to jeden
    > mechanik powiedzial ze tam nie ma alternatora tylko 'power generator'
    > - to jest to samo?
    > zaraz poszukam manuala i pewnie sobie sam odpowiem ale w miedzyczasie
    > mozesz podpowiedziec.

    Nie wglebialem sie za bardzo w to co tam jest, w kazdym badz razie ma
    3 fazy i pomiedzy kazda para ma byc ~65 V przy 5000 rpm. Alternator
    masz po lewej idac od zebatki zdawczej. Szukasz gdzie ida jego 3
    przewody, rozlaczasz kostke, ustawiasz miernik na napiecie zmienne,
    odpalasz motur, wpinasz sie po kolei miernikiem miedzy kazde 2
    przewody i patrzysz na wskazanie miernika (mierzysz 1 z 2, 1 z 3,
    2 z 3). Aha przed tym sprawdzeniem ustawiasz miernik na mierzenie
    rezystancji i mierzysz tak samo kazde 2 przewody - wskazania powinny
    byc 0.2-0.9 Ohm i zadne z uzwojenia nie powinno przewodzic do masy.

    W serwisowce masz ladnie opisane (krokami) rozwiazywanie problemow
    z ladowaniem, jak alternator bedzie w porzadku to pozostaje pomierzyc
    Ci prostownik/regulator.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: