eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatoolRe: Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!postnews.google.com!b7g2000yqk.googlegroups.com!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool
    Date: Tue, 4 May 2010 16:00:02 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <3...@b...googlegroups.com>
    References: <5...@j...googlegroups.com>
    <hrpqh4$g5a$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@i...googlegroups.com>
    <hrq25n$b0e$1@news.onet.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 85.222.56.88
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1273014002 6239 127.0.0.1 (4 May 2010 23:00:02 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 May 2010 23:00:02 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b7g2000yqk.googlegroups.com; posting-host=85.222.56.88;
    posting-account=XuWEoQoAAACIySalknB1x1etbfJ6SZd3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.3) Gecko/20100423
    Ubuntu/10.04 (lucid) Firefox/3.6.3,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:621970
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Maj, 00:11, beata <b...@g...com> wrote:
    > no dobra to by bylo ok tylko ze teraz zauwazylem ze "ladowanie" na
    > niskich obrotach mam na poziomie 11.8V mimo ze przed wypruciem alarmu
    > bylo OK.
    > jak wkrece na obroty to dobija czasem do 13V. Jak zgasze to na
    > akumulatorze 12.05V czyli ogolnie ladowanie zadne.
    > dodam jeszcze ze regulator napiecia jest nowy, zalozony wczoraj i ze
    > bezpieczniki sa OK lacznie z tym glownym od rozrusznika ktory byl
    > spalony ale wymienilem
    >  no i teraz 2 pytania:
    >
    Serwisówka mówi - przy 5000 rpm, napięcie między zaciskami aku ma być
    14--15,5 V. Z racji, że dużo mieszałeś przy kablach sprawdź połączenia
    +/- od akumulatora (najlepiej przesmarować pastą miedzianą),
    posprawdzaj też wszystkie złączki czy stykają, czy luzem nie lata
    jakiś kabel który zwiera do masy. Jak nie pomoże to zrób diagnostyke
    wg. serwisówki (masz?). W skrócie to tak:
    - Zmierz jeszcze najlepiej wyjścia z alternatora, tzn. odłączasz go
    całkiem od reszty i mierzysz rezystancje miedzy kazdym a kazdym z
    trzech przewodow - ma być 0.2-0.9 Ohm, między kablem a masą ma być
    nieskonczoność (przerwa).
    - Zmierz napięcie (tu będzie zmienne - ustaw dobrze miernik) między
    każdym z trzech przewodów (alternator jw. odłączony od reszty), przy
    5000 rpm ma być to ~65 V

    Jeżeli powyższe jest w porządku to pozostaje coś z regulatorem - co
    się stało, że wymieniałeś? A może to właśnie nie była wina regulatora
    a walniętego uzwojenia w stojanie?
    > 1. czy alarm mogl miec cos do tego?
    >
    Wątpie, bo i po co miałby mieć coś z tym wspólnego.
    > 2. czy ladowanie o podanych wyzej wartosciach bedzie w stanie utrzymac
    > sprzet przy zyciu czy raczej zajebe akumulator?
    Na pewno nie, 12.05 V to już prawie agonia, więc lepiej go podładuj.

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: