  • Data: 2010-05-04 18:54:20
    Temat: Re: Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool
    Od: "Czart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "maciek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:558b9258-3e58-4f3f-bf58-17d99cf95312@j33g2000yq
    n.googlegroups.com...
    > Wymontowalem Dadatool S4 z GSXR K7 bo sie popsul i wyl bez przerwy.
    >
    > Byl tylko jeden kabel ktorego obwod byl przerwany przez alarm wiec
    > polaczylem go tak jak nalezy a cala reszta tylko wpinala sie w rozne
    > kable wiazki motocykla.
    >
    > Po calej operacji zostal jeden czarny przewod ktory z niczym sie nie
    > laczy i nie ma do niego pary (przynajmniej nigdzie nie znalazlem)
    > wychodzi jakby od strony zadupka, ECU w strone do przodu.... to znaczy
    > leci przez wiazke od tylu do przodu tylko ze w polowie jest uciety i
    > tak sterczy a dalszej czesci nie ma.

    Kabel który z niczym sie nie laczyl to pewnie antena.

    W Datatool S3 bylo podlaczenie w 2 miejsca, standardowo w pompe i
    rozrusznik, kable do tego sluzace sa 4, wiec musiales cos przegapic, zalezy
    kto podlaczal kable ale powinno byc, ze te 2 kabelki do pompy byly
    podlaczone w róznych miejscach, (nie w miejscu przecieciu kabelka). Teraz to
    chyba musisz przyjrzec sie calej instalacji, w którym miejscu byla
    interwencja (przecieciecie kabla, chyba, ze montujacy mial fiola tak jak ja
    i takiego kabla przecietego nie znajdziesz), albo muszisz poleciec po
    kablach od pompy i powinienes znalezc czego brakuje.

    Artur