  • Data: 2009-06-09 05:48:18
    Temat: Re: Pompa do wody (zanieczyszczonej)
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gusjcc$97v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > kup gotowca jak ci doradzono - na bazarze ruską pompę przeponową - odporna
    > na drobny piasek

    A jednak zrobilem to zatapialną pompą, pożyczyłem od znajomego taką
    "wypaśną" Omnigene na siłę 2,2 KW.
    Szła w kurzawkę jak kret tylko wody za szybko ubywało ;)
    Studnie osadziłem na miejscu w tempie expresowym, tylko ręce bolały
    niesamowicie bo sama pompa waży wg producenta 40 kg. A gdzie tu jeszcze
    obciążenie od zasysanego urobku.

    Pozdrawiam Gejzero