  • Data: 2016-01-11 10:26:41
    Temat: Re: Pomóżcie wybrać.
    Od: AA <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 stycznia 2016 15:36:47 UTC+1 użytkownik charwel napisał:
    > No to już się chyba zdecydowałem na jeden z samochodów:
    > Renault Laguna 3 2.0T
    > Honda Accord 2.4
    >
    > Za pierwszym przemawia możliwość kupna nowszego rocznika za te same
    > pieniądze, za drugim chwalony silnik, podobno dobra skrzynia automatyczna
    > (tak bym wolał), łańcuch rozrządu, ogólnie opinie o bezawaryjnej
    > eksploatacji ( ale to samo piszą o Lagunie3) i to, że mam motocykl Hondy

    W Lagunie masz także trwały i chwalony silnik, z bezproblemową, chłodzoną wodą
    turbiną, na niedrogim pasku rozrządu, tanich cewkach, spięty z udaną, 6-biegową
    automatyczną skrzynią. Czyli podobnie, jak w Accordzie.

    Jedyna różnica to turbina - w Lagunie jest przyjemniejsza do kulania się
    charakterystyka (chociaż w sumie 2.4 w Hondzie też dobrze jedzie od dołu) i
    rozwojowość - za kilka tysięcy można zrobić 230-240KM.

    Wady laguny: trzeszczące plastiki; bywa, że szwankują pierdoły w elektronice (Hands
    Free, aut. ręczny, radio/BT - chociaż to jest raczej wkurzające, niż uniemożliwiające
    jazdę).

    --
    pozdr
    AA