  • 1. Data: 2009-10-29 09:48:50
    Temat: Pomozcie mi nawrocic grafika :)
    Od: WRonX <w...@-...net>

    Czesc.

    W kwestii webdesignu, mam maly problem z grafikiem - gosc jest dobry
    technicznie, Photoshopa ma w malym palcu, ale jak chodzi o sam design,
    zatrzymal sie gdzies w polowie lat 90tych... Mozecie mi podrzucic jakas
    strone, z ktorej moglby czerpac pomysly "nowoczesnych", czy tez
    "zgodnych z obecnymi trendami" designow.

    Ja wiem, ze jak ktos nie ma pomyslow, to nic mu nie pomoze, ale mnie
    raczej chodzi o zmiane sposobu myslenia. Bo ja ostatnio pomyslow na
    wyglad mam malo, wiec potrzebuje niewolnika do wymyslania :)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 2. Data: 2009-10-29 10:24:28
    Temat: Re: Pomozcie mi nawrocic grafika :)
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Może http://www.cssmania.pl/

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-10-29 11:05:27
    Od: Maniek <m...@i...pl>

    WRonX pisze:
> [...]
    > raczej chodzi o zmiane sposobu myslenia. Bo ja ostatnio pomyslow na
    > wyglad mam malo, wiec potrzebuje niewolnika do wymyslania :)

    Jeżeli Twój grafik nie nadąża za trendami
    to mam tylko jedną radę: zmień grafika.
    Nawracanie go nic nie da. Grafik sam powinien przeszukiwać
    internet w poszukiwaniu inspiracji, rozwijać się itd.
    To nie jest Twoja rola.

    Pozdrawiam
    Maniek

  • 4. Data: 2009-10-29 13:15:19
    Od: "W.S." <s...@g...pl>

    WRonX pisze:
    > Czesc.
    >
    > Mozecie mi podrzucic jakas
    > strone, z ktorej moglby czerpac pomysly "nowoczesnych", czy tez
    > "zgodnych z obecnymi trendami" designow.

    http://backend.deviantart.com/rss.xml?q=in%3Adesigns
    /web%20sort%3Atime

    --
    W.S.

  • 5. Data: 2009-10-30 07:10:06
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    Maniek <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nawracanie go nic nie da. Grafik sam powinien przeszukiwać
    > internet w poszukiwaniu inspiracji, rozwijać się itd.

    Dokładnie tak.

    Są graficy, którym strasznie ciężko przychodzi kojarzenie,
    a są tacy co słuchają i już wiedzą co zrobią, siadają
    i robią, szat prast i po wszystkim. Wszystko leży tam
    gdzie powinno leżeć, ma kolor i nasycenie takie jakie
    powinno być, a najważniejsze żeby to to jeszcze bawiło,
    bo jak nudne to nic nie warte.

    Andrzej.

  • 6. Data: 2009-10-30 09:34:12
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

> [...]
    > jakas strone, z ktorej moglby czerpac pomysly "nowoczesnych", czy tez
    > "zgodnych z obecnymi trendami" designow.

    http://www.smashingmagazine.com/
    Mnóstwo ciekawych zestawień (np. "80 ładnych blogów", czy "50 ładnych
    ciemnych stron") + omówienia poszczególnych elementów (np. "100 przykładów
    nowoczesnego menu", "footery" itd.).

    IMHO bardzo inspirujące i edukujące (o ile chce Ci się edukować Twojego
    grafika - Photoshopa nie jest trudno mieć w małym palcu).

  • 7. Data: 2009-10-31 17:15:01
    Od: pafeu <b...@g...com>

    On 29 Paź, 10:48, WRonX <w...@-...net> wrote:
> [...]
    > [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]
    > [= !o--  K-? w++$ !O !M- !V-- PS+ PE !Y !PGP !t !5 X++ R++ =]

    google: webdesign inspirations
    //

    cssremix.com
    cssdrive.com

  • 8. Data: 2009-11-03 09:15:28
    Od: ant <a...@n...tld>

    NKAB - wrote:
> [...]
    > gdzie powinno leżeć, ma kolor i nasycenie takie jakie
    > powinno być, a najważniejsze żeby to to jeszcze bawiło,

    Grafikowi DTP nie wyjaśniesz w kilku, a nawet kilkudziesięciu
    tysiącach słów, jak ma projektować strony WWW. Grafik WWW to
    gość, który spędza połowę życia w sieci i korzysta z Internetu.
    Nie ma dobrych grafików WWW, którzy nie używają netu. Strony
    WWW to interfejsy użytkownika, a nie kawałek zadrukowanej
    kartki czy box w gazecie. Takiego grafika wysyła się na drzewo,
    albo kupuje się mu dostęp do internetu i wraca się do niego
    za 5 lat.