  • Data: 2009-12-29 18:02:30
    Temat: Re: Pomocy z wezykami!
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam i niestety, ale tam weze sa opisane "hose" i jest kolejnosc
    > demontazu/montazu, ale nie ma opisanego drugiego konca weza (np. do
    > gaznika przychodza "inlet/outlet hose" i nie jest powiedziane gdzie one
    > dalej ida).
    >
    > No chyba, ze ktos ma jakas lepsza serwisowke niz to co powszechnie krazy
    > (czyli wydana w roku 1997 przez Yamaha Motor Co., Ltd.), to prosze o
    > info jak znalazl, albo podzielic sie, albo skan samych podlaczen wezykow.

    nie znam tego modelu, ale napisze jak jest w wiekszosci moto
    wezyk od dolu dlugi - do obiegupodlacz, tak zwany przelewowy
    wezyk u gory zbiorniczka idzie na ziemie - jak sie np zagotuje, to
    wywala tam plyn, zeby zbiorniczek nie wybuchl od cisnienia

    wezyki od gaznikow - u samej gory pomiedzy gaznikami maszrurki laczoce
    gazniki z odchodzacymi kruccami, wiec zalezy od modelu albo ida do air
    boxa, badz filtra, jak sie nie da ich podlaczyc tam ida w ziemie
    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy