  • Data: 2010-02-19 21:36:10
    Temat: Re: [Pomocy] Komputer dla dziecka do grania
    Od: Norbert <n...@r...no> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 14:00:16 +0100, Michał napisał(a):

    > Bez sensu IMO. Dzisiejszy procesor raczej nie wystarczy w grach za 3

    Eee tam, ja kupilem proca w lipcu 2007 i do dzis nie widze gier, gdzie by
    go brakowalo. Malo tego! Mysle, ze w tym roku zrobie refresha sprzetowego i
    kupie ...plyte glowna do starego proca! Bo obecna zaczyna sie czasami
    dziwnie zachowywac, pewnie przez te 3 lata ostrej jazdy (po minimum
    18h/dobe) zaczyna robic bokami. A kupowanie nowej calej platformy mija sie
    z celem, gdyz, jak juz ktos w tym watku zauwazyl, od kilku lat postep
    bardzo zahamowal i prawo Moore'a chyba zaczyna dawac ciala ;-)

    Tak czy owak ze swej strony radze wbic sie w jakies AMD na AM3 i DDR3,
    gwarantowane imho kilka lat jazdy bez stresu i nawet niedrogo.

    ps. mam Q6600 dokrecone na 3,1GHz i 6GB DDR2 1GHz.

    --
    pozdrawiam
    Norbert