  • Data: 2012-07-06 11:03:00
    Temat: Re: Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.07.2012 10:59, de Fresz wrote:
    > Wygląda na klon starej Utiki, więc sprawdzi się ta-se. W razie szlifa
    > ochraniacze mają marne szanse zostać na swoim miejscu. Syntetyczna
    > obcisła siatka wyciska siódme poty i szybko zaczyna podśmiardywać.

    Może jacyś posiadacze i używacze na asfalcie się wypowiedzą, bo mnie się
    zdaje, że to się słabo sprawdzi w przypadku paciaka. Podrze się,
    ochraniacze się poprzesuwają i po ptakach. W terenie to co innego.

    Polecałbym raczej kurtkę z meshu.

    W taką pogodę jak teraz to i tak we wszystkim będzie za ciepło.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja