  • Data: 2020-08-28 16:42:10
    Temat: Re: Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-08-28 o 14:54 +0100, K napisał:
    > Czyli realnie mniej niz 200km. Wreszcie jakies konkretne informacje

    No bez przesady z tym entuzjazmem - to są dane od producenta, sądzę że
    i w tym symulatorze założył po cichu jakieś optymistyczne warianty. No
    ale znamy, powiedzmy, jakąś górną granicę optymizmu.

    > Myslisz, ze warto sie po drodze zatrzymac np. w Nidzicy, a pozniej
    > odbic na Malbork? Niedaleko Nidzicy jest zaprzyjazniona stacja
    > benzynowa i mozna sie latwo (i za darmo) wpiac do gniazdka w kiblu.
    > Natomiast w Malborku jest Cartitas skad moglbym dodatkowo pozyczyc
    > ubrania.

    Ale to odbicie na Malbork to znów na zasięgu się odbije... Nie wiem czy
    obędzie się wówczas bez trzeciego obiadu. Proponowałbym raczej krótki
    postój (w sensie 5-6 godzin) w Elblągu. Tamtejszy MOPS na Winnej z
    pewnością użyczy prądu, tylko trzeba przyjść ze swoim przedłużaczem
    ogrodowym i uśmiechnąć się do pani w okienku, pokazując jednocześnie
    dziury w podeszwach. Czynne do 15:30 (realnie: 14:55) więc dobrze
    byłoby tam być koło 09:00. W sumie z Wawy powinieneś wyjechać dzień
    wcześniej, bo wiesz - chill i relaks, po co się stresować itd.

    Mateusz