  • Data: 2010-10-27 07:13:02
    Temat: Re: Pomoc w początku z jednośladami
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ia8f47$ai2$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oj, a ja akurat miałem Ciebie na myśli.
    > Tylko grzecznie chciałem.
    A trzeba bylo sie nie krepowac.
    Widzisz ja ciagle uwazam, ze od latania po "dziczy" to jest zwirownia,
    poligon, jakis nieuzytek, tor krosowy, itp.
    Od latania na maksa po czarnym, tor nie ulica. Kiedys jak mnie uczyli co to
    kultura, to w lasach na ten przyklad nalezalo byc cicho.
    Teraz moze sie tego nie uczy, ale ja to starej daty jestem.
    Proste i wcale nie smieszne.
    EOT
    pozdrawiam

    --