  • 51. Data: 2019-09-12 19:58:00
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-12 19:37, Shrek wrote:

    > No dobrze - ale policja też czeka?

    Tak, na emeryturę czeka...

  • 52. Data: 2019-09-12 20:22:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No dobrze - ale policja też czeka? Aż się sprawca z telaviu zgłosi
    >dobrowolnie na przesłuchanie albo strona wybudzi się ze spiączki?
    >Kupy się to nie trzyma.

    Jesli domniemany sprawca nie zyje - to umarza sprawe z powodu smierci
    :-)

    Jesli jest w spiaczce ... podejrzewam ze czeka.
    Ale nawet jesli ma wystaczajacy material i pchnie dalej, to przeciez
    sad bedzie odraczal rozprawy ... az sie przedawni.

    Jak wyjechal ... moze im materialu starczy na sprawe zaoczna, ale w
    jak byli ranni i sprawa karna ... czy nie list gonczy za podejrzanym
    jest potrzebny ?

    Liwiusz moze sie fachowo wypowie.

    Pozostaje sprawa cywilna o odszkodowanie.

    J.

  • 53. Data: 2019-09-12 20:22:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-09-2019 o 12:59, RadoslawF pisze:

    > Masz obserwować obie drogi i jeszcze w lusterku sprawdzić czy cię aby
    > radiowóz lub inny zapierdalacz nie wyprzedza. Nie wszyscy to potrafią
    > robić równocześnie.

    A ilu chciało mnie zabić na kontrapasie rowerowym na drodze
    jednokierunkowej.
    Zwłaszcza ci, którzy na nią wjeżdżali - dokładnie nikt nie sprawdza czy
    czerwoną częścią drogi niejako "pod prąd" nie jedzie rowerzysta....

    Raz to nawet jeden chciał wjechać we mnie jak już się zatrzymałem widząc
    co robi - ścinał sobie zakręt gdy ruszał z podporządkowanej, cały czas
    patrząc w przeciwnym kierunku......

  • 54. Data: 2019-09-12 20:23:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2019 o 19:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html

    > To zobacz, a potem pisz :-)

    O filmie idź sobie podyskutuj na youtube.
    Tu jest usenet.

  • 55. Data: 2019-09-12 20:27:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2019 o 18:55, J.F. pisze:

    > A jak Irek jest sedzia ? :-P

    > Oj ...obaj maja ustapic pierwszenstwa :-)

    Nie - ten cofający musi ustąpić WSZYSTKIM, zwłaszcza będącym w ruchu.
    Z kilku powodów, ale włączanie się do ruchu jest głównym z nich.

  • 56. Data: 2019-09-12 20:28:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-09-2019 o 12:50, Irek.N. pisze:

    > Tak

    > Niekoniecznie, zależy od długości drogi z której wyjechałeś.

    W sensie, że chcesz być już w ruchu cofając z bramy, tylko dlatego że
    przejechałeś kilka metrów?
    No nie - nadal się włączasz.

  • 57. Data: 2019-09-12 20:59:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 19:54, kk pisze:

    > Twierdzisz
    > "
    > Generalnie nie ma to specjalnie znaczenia - obowiązuje zasada "widzę, że
    > nie ma przeszkód to jadę" a nie "nie widzę przeszkód to jadę". Może
    > jakby się dało udowodnić, że mimo dołożenia wszelkich starań nie mogła
    > go dojrzeć bo zapierdalał ponad wszelkie pojęcie. No ale tak nie było -
    > po prostu słabo patrzyła
    > "
    > Kompletne bzdury. Kobieta "dołożyła wszelkich starań",

    Niby jakich?

    > bo niby co
    > jeszcze mogła zrobić, ale jednak nie zauważyła i tyle.

    Czyli tak jak dołożył starań gość co na czerownym przejechał - też po
    prostu nie zauważył i tyle - przecież nie jego wina.

    > No i to są bzdury. Z fakty, że "jebnęła" nijak nie wynika, że nie
    > upewniła się. Z okoliczności wynika właśnie, że raczej uzyskała pewność
    > co do tego. Tak jak ja oglądnąłem filmik i nie zauważyłem tak zapewne
    > ona nie zauważyła.

    Jeszcze raz - to że niezauważyłeś - zdarza się, to że twierdzisz, że to
    normnalne...

    > Nie o to chodzi czy motycykliście należy się
    > odszkodowanie od kobiety tylko czy jest w kobiecie jakaś wina. Ty tę
    > winę z d..y wymyślasz.

    Nie z dupy tylko z PoRD - skręcając w lewo masz ustąpić nadjeżdzającym z
    naprzeciwka.

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2019-09-12 21:00:03
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    W dniu 2019-09-12 o 20:28, Cavallino pisze:

    > W sensie, że chcesz być już w ruchu cofając z bramy, tylko dlatego że
    > przejechałeś kilka metrów?
    > No nie - nadal się włączasz.

    Dobrze piszesz, tylko że jeżeli droga po której cofam ma ponad 20 metrów
    długości (nie że cofam 20 metrów), to już jesteś włączony do ruchu i
    fakt, że jedziesz tyłem niewiele zmienia. Jedyny przypadek w którym
    jesteś niewinny.

    Dla mnie zaskakująca odpowiedź, ale po głębszym zastanowieniu się logiczna.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 59. Data: 2019-09-12 21:00:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 20:22, J.F. pisze:

    > Jesli domniemany sprawca nie zyje - to umarza sprawe z powodu smierci :-)

    Nie rozmawiamy o śmierci - zresztą jakby wyjechał do kraju bez umowy
    ekstradycyjnej to wiele się nie różni.

    > Jesli jest w spiaczce ... podejrzewam ze czeka.

    Niby na co?

    > Ale nawet jesli ma wystaczajacy material i pchnie dalej, to przeciez sad
    > bedzie odraczal rozprawy ... az sie przedawni.

    Niby czemu?

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2019-09-12 21:13:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie rozmawiamy o śmierci

    Czemu nie. Zdarza sie w wypadkach, i to dosc czesto.

    > - zresztą jakby wyjechał do kraju bez umowy ekstradycyjnej to wiele
    > się nie różni.

    >Niby na co?

    Na mozliwosc "postawienia zarzutow" ?

    >Niby czemu?