  • Data: 2020-05-01 12:33:55
    Temat: Re: Pomiar napięcia trójfazowego i obróbka pomiaru
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2020 o 11:26, Piotr Wyderski pisze:

    > To niewiele zmienia, w przypadku sygnałów o przewidywalnum kształcie
    > różnica jest tylko we współczynniku skalującym. Sqrt(2) w przypadku
    > czystego sinusa.

    To, co mam w gniazdku, bardziej przypomina trapez :-(

    > Jakie są kryteria projektowe, to ma być gotowiec z CE? Jeśli tak, to
    > 800zł. Użytkownika póki co wyznacza minimum cenowe. Samoróbki będą
    > znacznie tańsze, ale ja bym się nie bawił analogowo. Wielokanałowy
    > ADC i cyfrowy izolator sygnału skutecznie rozwiązują sprawę na płytce
    > wielkości pudełka zapałek.

    Jeśli to warunki przemysłowe, to płytka wielkości pudełka od zapałek
    jest złym pomysłem. Jestem chemikiem, widziałem, co potrafi się osadzić
    na wszystkim na produkcji. Wystarczy trochę amoniaku i dwutlenku węgla i
    wszędzie jest węglan amonu. ADC durnieje a dzielniki podłączone do
    trzech faz pięknie się smażą. Zadnych SMD z półmilimetrowym rastrem!

    Paweł