  • Data: 2020-05-02 23:19:56
    Temat: Re: Pomiar napięcia trójfazowego i obróbka pomiaru
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 maja 2020 22:36:49 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > zwykły dzielnik napięcia?

    No nie bardzo chyba.
    Chcę mierzyć napięcie przemienne które nominalnie ma 230V.
    Od wartości 245V chcę na wyjściu wygenerować sygnał 0V napięcia stałego lub 4 mA
    prądu stałego. A przy 253V chcę mieć 10V napięcia stałego lub 20 mA prądu stałego.
    Pomiędzy nimi zmiana liniowa. Dzielnikiem napięcia tego nie zrobię.

    L.