-
Data: 2011-11-08 14:31:33
Temat: Re: Polsza i prawo jazdy
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mat S"
>To Kakmar:
>"Ale zdajesz sobie sprawę że jazda po drodze z dziurami, wybojami,
>na 3cm wystającymi dylatacjami, nie wpływa zbyt kojąco na kierujących.
>Nie poprawia też im zdolności koncentracji, i możliwości oceny sytuacji
>na drodze. Tak samo nie poprawia stanu technicznego pojazdów które
>zazwyczaj nie były na takie warunki eksploatacji przewidziane."
>
>To ty:
>>>> "Ciekawe, że "na całym świecie" używa się rozwiązań inżynierii ruchu
>>>> opartych m.in. o tworzenie sztucznych zwężeń i nierówności właśnie żeby
>>>> wymusić niższą prędkość w pożądanych miejscach.
>>>> Czyżby cały świat się mylił?"
>>>Chyba mylisz
>> Chyba nadinterpretowujesz.
>Kakmar pisze o drodze z dziurami i wybojami, ty o drodze z celowymi
>utrudnieniami. Gdzieś coś zgrzyta.
No i?
Podpowiem - ja niczego nie mylę.
>>>rozpieprzenie nawierzchni. Tylko że ja chciałbym móc legalnie dojechać z
>>>Warszawy do Gdańska w 3 godziny, a nie w 12. I bez konieczności
>>>remontowania
>>>podwozia po każdej wizycie.
>> Wiesz, ja też chciałbym móc robić to, czy tamto. Co nie znaczy, że
>> wszystko jest wykonalne. Zwłaszcza za publiczne pieniądze.
>Aha, czyli ze zrozumieniem patrzysz na niską jakość i długi czas budowy
>drogi, tylko dlatego że jest finansowana z państwowego budżetu?
Nie. Po prostu zdaję sobie sprawę, że nie zawsze wszytko to, czego ja
chcę daje się zrealizować.
Argument "bo ja chcę móc" można sobie wsadzić tam gdzie słońce nie
dochodzi.
>Uważam też, że postawienie znaku "remont drogi krajowej nr 8 na odcinku 84
>km" i ograniczenie przepustowości do 1 pasa w każdą stronę, podczas gdy na
>tym odcinku nie dzieje się NIC (za każdym z 8 razy, gdy pokonywałem ten
>koszmar z prędkością w porywach do 70 km/h, a średnio 40, pracowało tam
>łącznie może 10 osób i 2 koparki)
To zupełnie inna sprawa
--
\------------------------/
| K...@e...eu.org |
| http://epsilon.eu.org/ |
/------------------------\
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.11 16:32 kakmar
- 08.11.11 16:39 huck
- 08.11.11 16:48 kakmar
- 08.11.11 22:07 Mariusz Kruk
- 09.11.11 17:43 Grzybol
- 12.11.11 21:16 rzcqy
- 13.11.11 19:17 Monster
- 13.11.11 19:27 Nikanor
- 13.11.11 19:30 Monster
- 13.11.11 19:46 Tytus z domQ
- 14.11.11 10:47 m0rt1
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe