  • Data: 2011-11-09 17:43:52
    Temat: Re: Polsza i prawo jazdy
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Punge" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d1c11eb8-1b68-4a18-b314-62b7ea1bdf4f@c1g2000vbw
    .googlegroups.com...
    > Pisałem bardziej globalnie. Nie chce jeździć w jaskrawej koszulce i
    > żółtych gaciach, w kasku z jakimiś atestami, włączonymi światłami w
    > słoneczny dzień. Ile jeszcze brakuje do przymusu, jeżdżenia w
    > specjalnych ochraniaczach i w wyznaczonych miesiącach ?
    > A PJ i tak nie ma sensu, skoro rowerem czy skuterem można włączyć się
    > do ruchu bez tego. Myślisz, że w jakikolwiek sposób, ilość pytań na
    > egzaminie ma wpływ na bezpieczeństwo na drogach ? Przecież to WORD to
    > zajebista maszynka do robienia kasy - nic więcej. Forma w jakiej
> [...]

    Masz w 100% rację. 99% uczących jeździć nie ma pojęcia o jeżdżeniu.
    Podejrzewam, że 90% z nich nie zdało by egzaminu teoretycznego na PJ. Powiem
    więcej - pewnie większość egzaminatorów-starych chui by nie zdało. Cała
    banda skurwysynów żywi się i to całkiem nieźle na tym całym biznesie jakim
    jest prawo jazdy. Ktoś kto ma dowód osobisty może zgodnie z polskim prawem
    jeździć po drogach publicznych rowerem. Więc po jakiego chuja jest PJ????
    Dlaczego ten z dowodem bie mając pojęcia o PORD ma być bezpieczny a ten z PJ
    nie? Dlaczego ten z rowerem nie musi miec OC, a ten z motorowerem musi?
    Przecież to jawna gra w chuja...

    --
    Grzybol