  • 31. Data: 2016-01-17 15:46:37
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-01-12 o 12:11, tck pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=g1eE4ZYvh9Y#t=15
    > tu tez wypadla zawartosc,
    > ale miesem rzucil;)

    0:30 to ciekawy przypadek. Co myślicie?
    Chyba jednak nieustąpienie pierwszeństwa.

  • 32. Data: 2016-01-17 16:55:36
    Od: <8...@4...165536.invalid> (Tom N)

    PlaMa w

    > 7:18 - jednooki passat to MUSIAŁ jechać na podwójnym. Przecież to manewr
    > na samobójstwo z morderstwem był. Nie da się wytłumaczyć go "nie
    > zauważyłem".

    Póki co wygląda, że to Ty piszesz na gazie. Film z linka powyżej ma długość
    7:13

    > 0:30 - jak obstawiacie? Moim zdaniem wina motocyklisty.

    Nie ma na tym filmie w 0:30 motocyklisty

    > 7:04 - po prostu kwintesencja ciężarówek i (jak tutaj) autobusów. Kilka
    > razy mi się coś takiego zdarzyło a ludzki śmieć nawet nie przestał
    > kontynuować manewru.
    To wygląda na komentarz do filmu z linku wcześniejszego...

    Dałeś plamę ;P

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2016-01-18 12:30:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Jan 2016 15:46:37 +0100, w
    <569ba945$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>, PlaMa <m...@w...pel>
    napisał(-a):

    > 0:30 to ciekawy przypadek. Co myślicie?
    > Chyba jednak nieustąpienie pierwszeństwa.

    Tak. Ale moralna wina taksiarza, który skręcał z wewnętrznego. :)

  • 34. Data: 2016-01-18 13:14:23
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-12 21:49, Marcin wrote:
    > Witam

    > Ale skad wiesz ze tam nie ma wypadkow? Bo ogolnie to np. w Indiach jest
    > duzo niebezpieczniej (w sensie wypadkow na 1 000 000 mieszkancow) niz w
    > Europie:
    > http://roadskillmap.com/#22.917922936146045,20.56640
    625,2

    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Chodzi o to, że człowiek jedzie ostrożniej gdy nie jest zbyt pewny siebie.
    Na TY widać jak działa dalekowschodnie uliczne mrowisko a u nas potrafią
    się stuknąć 2 auta na pustym skrzyżowaniu, choć widać z daleka, że jeden
    i drugi pędzi bez opamiętania.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 35. Data: 2016-01-18 21:22:02
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-01-18 13:14, quent pisze:

> [...]
    > Na TY widać jak działa dalekowschodnie uliczne mrowisko a u nas potrafią
    > się stuknąć 2 auta na pustym skrzyżowaniu, choć widać z daleka, że jeden

    Z danych wynika, ze tam tez sie stukaja. I to znacznie czesniej niz u
    nas. A aut jakby mniej maja. W 2011 w Polsce na 1000 mieszkancow 580
    pojazdow a w Indiach 18.
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_v
    ehicles_per_capita

    Tutaj mozna sobie popatrzec ile jest smiertelnych ofiar w przeliczeniu
    na ludnosc, liczbe pojazdow czy kilometry drog:
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_t
    raffic-related_death_rate

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 36. Data: 2016-01-19 10:48:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-18 21:22, Marcin wrote:
    > Witam

    > Z danych wynika, ze tam tez sie stukaja. I to znacznie czesniej niz u
    > nas.

    Ja piszę o zmianach w zachowaniu kierującego gdy zmieniają się
    okoliczności wokół niego.

    Bardzo prosto sobie wyobrazić to np. gdy kierowca zblisza się do
    skrzyżowania nieoznakowanego - jedzie ostrożnie... rozgląda się itp.

    Daleki wschód jest idelanym przykładem, np tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=6uf2QNtYpII

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 37. Data: 2016-01-20 19:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nadmierna predkosc.
    > Mokro, slisko, zima, a tu 64 po miescie :-)

    Leszno to z jakiegos powodu specyficzne miejsce.
    Juz kilkukrotnie spotkałem się z sytuacją, ze przed Lesznem droga dobra, za
    Lesznem dobra a w miescie szklanka.
    Nie wiem skąd to się bierze.