  • 11. Data: 2016-01-12 12:41:26
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >https://www.youtube.com/watch?v=g1eE4ZYvh9Y#t=15
    >tu tez wypadla zawartosc,
    >ale miesem rzucil;)

    Ale zobacz dalej - jaka wycieczka do lasu
    https://youtu.be/g1eE4ZYvh9Y?t=161

    J.

  • 12. Data: 2016-01-12 12:49:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    >https://youtu.be/g1eE4ZYvh9Y?t=364
    >Leszno? Pamiętam, że tam był taki myk z drogą.

    Nadmierna predkosc.
    Mokro, slisko, zima, a tu 64 po miescie :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-01-12 13:18:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-11 21:23, J.F. wrote:
    > Polskie drogi
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9DHkIdbggg0
    > https://www.youtube.com/watch?v=dexMwP8FFuA
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ucx8FBzS9LM
    >
    > Prawie jak w Rosji ...
    > Prawie ? To juz zaczyna wygladac tak samo :-(
    >
    > Kamerek w narodzie przybywa, i facebook ulatwia kontakty ?
    >

    > P.S. Zly stan techniczny pojazdu czy drogi ?
    > https://youtu.be/Fb6JL38QP5A?t=278

    Za dużo znaków... świateł....
    Ile jest wypadków w których zaświeci się zielone i ludzie jadą na pałę w
    ogóle nie patrząc na boki a widoczność idealna i widać z daleka że
    jedzie rozpędzone auto.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2016-01-12 14:30:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-01-11 21:23, J.F. wrote:

    >Za dużo znaków... świateł....
    >Ile jest wypadków w których zaświeci się zielone i ludzie jadą na
    >pałę w ogóle nie patrząc na boki a widoczność idealna i widać z
    >daleka że jedzie rozpędzone auto.

    No, moze i jedzie, ale skoro ma czerwone, to powinno sie zatrzymac.
    Przy 50km/h duzo miejsca do tego nie trzeba.

    Ale nei mow, ze ten z boku to mial tak duzo znakow, ze nie zauwazyl
    czerwonego :-)

    Choc oczywiscie czasem moze sie zdarzyc - ostatnio u mnie nastawiali
    tak gesto, ze patrze sie juz na nastepne, a na tych blizszych czerwono

    J.

  • 15. Data: 2016-01-12 19:27:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Łódź https://goo.gl/HWrErN

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2016-01-12 19:57:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-12 14:30, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Choc oczywiscie czasem moze sie zdarzyc - ostatnio u mnie nastawiali tak
    > gesto, ze patrze sie juz na nastepne, a na tych blizszych czerwono ...

    Chodzi mi głównie o to, że tworzy się iluzja bezpieczeństwa, która
    zwalnia ludzi z myślenia.
    Skrajnym przeciwnym przykładem jest ulica gdzieś w azji gdzie znaków nie
    ma w ogóle ani oznakowań poziomych rozdzielających pasy, ruch jak w
    mrowisku a jakoś nikt na siebie nie wpada co i rusz.
    My w europie mamy bzika na punkcie tworzenia prawa służącemu poprawę
    bezpieczeństwa nie zauważając, że powoli wychowujemy społeczeństwo
    pozbawione instynktów samozachowawczych ect...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2016-01-12 21:22:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 12 Jan 2016 12:32:14 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > https://youtu.be/g1eE4ZYvh9Y?t=75
    >
    > Ciekawy moment, dla drogówki sprawa osobista, ale w sądzie różnie może być :)

    Swoją drogą to ciekawe jest jak dziwne rzeczy ludzie robią w stresowej
    sytuacji.

    Już prawie się udało, uniknięcie dzwona było na wyciągnięcie ręki, a w
    ostatniej chwili skręcił nie w tą stronę i walnął.
    No chyba że przypomniał sobie, że ma lewy błotnik do zrobienia

  • 18. Data: 2016-01-12 21:27:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 21:23:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Polskie drogi

    Tu fajny:
    https://www.youtube.com/watch?v=QZUJVnwWemA

  • 19. Data: 2016-01-12 21:47:56
    Od: <8...@2...214756.invalid> (Tom N)

    Tomasz Pyra w

    > Tu fajny:
    > https://www.youtube.com/watch?v=QZUJVnwWemA

    Altonen 4D ?

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2016-01-12 21:49:04
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-01-12 19:57, quent pisze:

> [...]
    > bezpieczeństwa nie zauważając, że powoli wychowujemy społeczeństwo
    > pozbawione instynktów samozachowawczych ect...

    Ale skad wiesz ze tam nie ma wypadkow? Bo ogolnie to np. w Indiach jest
    duzo niebezpieczniej (w sensie wypadkow na 1 000 000 mieszkancow) niz w
    Europie:
    http://roadskillmap.com/#22.917922936146045,20.56640
    625,2

    Pozdrawiam,