  • 1. Data: 2016-01-11 21:23:43
    Temat: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Polskie drogi

    https://www.youtube.com/watch?v=9DHkIdbggg0
    https://www.youtube.com/watch?v=dexMwP8FFuA
    https://www.youtube.com/watch?v=Ucx8FBzS9LM

    Prawie jak w Rosji ...
    Prawie ? To juz zaczyna wygladac tak samo :-(

    Kamerek w narodzie przybywa, i facebook ulatwia kontakty ?

    P.S. Zly stan techniczny pojazdu czy drogi ?
    https://youtu.be/Fb6JL38QP5A?t=278

    J.

  • 2. Data: 2016-01-11 21:44:06
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.01.2016 21:23, J.F. wrote:

    > Prawie jak w Rosji ...
    > Prawie ? To juz zaczyna wygladac tak samo :-(
    >
    > Kamerek w narodzie przybywa, i facebook ulatwia kontakty ?

    Raczej tak. Ponieważ samochodów przybywa a wypadków jednak chyba ubywa,
    to należy przypuszczać, że jakby mieli kamerki w zeszłym wieku to byłoby
    "ciekawiej".

    Moje osobiste doświadczenia to potwierdzają - z roku na rok jest lepiej.

    Shrek.

  • 3. Data: 2016-01-11 22:05:44
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    Tu jest ciekawy przyklad, ktory pokazuje ile moga byc warte
    zeznania swiadkow:
    https://youtu.be/Fb6JL38QP5A?t=121

    Panienki widzialy zupelnie cos innego niz nagrala ich kamera :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2016-01-12 01:16:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 21:23:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Prawie ? To juz zaczyna wygladac tak samo :-(
    >
    > Kamerek w narodzie przybywa, i facebook ulatwia kontakty ?

    To na pewno - dziać to się zawsze działo, tylko nikt tego nie nagrywał i
    nie było szerokich kanałów udostępniania.

    > P.S. Zly stan techniczny pojazdu czy drogi ?
    > https://youtu.be/Fb6JL38QP5A?t=2

    Koło odpadło od pojazdu z przeciwka.
    Nie ma takiej dziury która usprawidliwiałaby odpadnięcie samego koła.
    Bo jak już jest taki strzał że urywa koło, to ono wyrywa się razem z
    kawałem zawieszenia.
    A tu było po prostu nieprawidłowo przykręcone.

  • 5. Data: 2016-01-12 11:26:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Jan 2016 21:23:43 +0100, w <56940f53$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ucx8FBzS9LM
    >
    > Prawie jak w Rosji ...
    > Prawie ? To juz zaczyna wygladac tak samo :-(

    Chyba żartujesz. To jakieś popierdółki są w porównaniu z rosyjskimi nagraniami.
    Straciłem 5 min życia na część pierwszego filmu, chociaż wysypująca się
    zawartość busa przy obrocie była zabawna.

  • 6. Data: 2016-01-12 12:03:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >Straciłem 5 min życia na część pierwszego filmu, chociaż wysypująca
    >się
    >zawartość busa przy obrocie była zabawna.

    Tez sie pocieszalem ze popierdolki, ale poswiecilem dluzej.

    Taki np
    https://youtu.be/9DHkIdbggg0?t=434

    Szczesliwie bylo piekne pobocze ... a jaki % drog takie piekne pobocze
    ma ?

    https://youtu.be/dexMwP8FFuA?t=178
    https://youtu.be/dexMwP8FFuA?t=215
    https://youtu.be/dexMwP8FFuA?t=397
    https://youtu.be/Ucx8FBzS9LM?t=98
    https://youtu.be/Ucx8FBzS9LM?t=169
    https://youtu.be/Ucx8FBzS9LM?t=184
    https://youtu.be/Ucx8FBzS9LM?t=438

    J.

  • 7. Data: 2016-01-12 12:11:17
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]

    Straciłem 5 min życia na część pierwszego filmu, chociaż wysypująca się
    zawartość busa przy obrocie była zabawna.

    https://www.youtube.com/watch?v=g1eE4ZYvh9Y#t=15
    tu tez wypadla zawartosc,
    ale miesem rzucil;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2016-01-12 12:26:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Jan 2016 12:11:17 +0100, w <n72n0j$qec$1@node2.news.atman.pl>, "tck"
    <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=g1eE4ZYvh9Y#t=15
    > tu tez wypadla zawartosc,
    > ale miesem rzucil;)

    Nie szkodzi, na pewno nie zmarnowało się :)

  • 9. Data: 2016-01-12 12:32:14

    https://youtu.be/g1eE4ZYvh9Y?t=75

    Ciekawy moment, dla drogówki sprawa osobista, ale w sądzie różnie może być :)

  • 10. Data: 2016-01-12 12:38:12

    https://youtu.be/g1eE4ZYvh9Y?t=364

    Leszno? Pamiętam, że tam był taki myk z drogą.