  • Data: 2012-04-20 10:46:56
    Temat: Re: Polski samochód podbije światowe rynki!
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/04/2012 07:57, Andrzej Lawa wrote:

    > Chowają się za autobusami i SUVami ;->
    >
    > Trochę tych pojazdów jest, w UK np. G-Wiz jest kupowany. Kiedyś nawet
    > produkowali własny mikrosamochodzik (Peel P50).

    No, kiedyś. W latach 1962-1965. ;)

    http://howmanyleft.co.uk/vehicle/reva_g-wiz

    Pod koniec zeszłego roku w całym UK było w sumie 629 G-Wiz'ów. "Trochę"
    to faktycznie dobre określenie. ;)

    > Ja nie jeżdżę po mieście, więc mnie korki w znikomym stopniu dotyczą - i
    > ja potrzebuję prędkości "międzymiastowych".
    >
    > To po pierwsze.
    >
    > Po drugie tego typu produkty są przeznaczone dla zaspokojenia
    > konkretnych potrzeb - to czysto utylitarny pojazd głównie dla ludzi
    > dojeżdżających do pracy w godzinach szczytu.
    >
    > Albo coś dla kogoś, kto nie ma "prawdziwego" prawa jazdy lub chce ostro
    > zaoszczędzić np. na ubezpieczeniu.
    >
    > Oczywiście, że nie jest to pojazd dla np. przedstawicieli handlowych
    > jeżdżących z towarem.

    I jeśli utylitarnych G-wizów w UK jest całe 629, jak oceniasz szanse
    Rometa na rynkach zachodnich, jeśli Polska motoryzacja do dzisiaj jest
    tu kojarzona przede wszystkim z Polonezem Truck używanym przez
    najbiedniejszych farmerów do wożenia gnoju? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net