-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netn
ews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlne
d.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Polski samochód elektryczny
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <612b68ad$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<612b7227$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
<612b8309$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<oywuayccnhuk$.xgxyam7rk7l7$.dlg@40tude.net>
<sgifss$vee$1$Cav@news.chmurka.net>
Date: Mon, 30 Aug 2021 13:51:20 +0200
Message-ID: <95vrovoywoti$.omdmpr5ahbf3.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.108.176
X-Trace: 1630324279 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 83.30.108.176:54841
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2086
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696665
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 30 Aug 2021 13:37:01 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 30-08-2021 o 13:32, J.F pisze:
>> On Sun, 29 Aug 2021 14:52:25 +0200, cef wrote:
>>> W dniu 2021-08-29 o 13:40, Marcin N pisze:
>>>> A może jakiś sposobem faktycznie Izera zjedzie z taśmy produkcyjnej?
>>>
>>> Co wskazuje obecnie, że jest jakiś sposób czy szansa na realizację?
>>
>> Tyle tych elektrykow jezdzi, ze czemu Izera nie mialaby jezdzic.
>>
>> Pytanie tylko, ile mialaby kosztowac, bo jak sie wszystkie czesci
>> kupuje, to moze za drogo wyjsc. Choc inne koncerny tez sporo kupuja.
>>
>> No i pytanie na ile trzeba koszty projektu podzielic, bo ... spojrzcie
>> na inne firmy samochodowe - ile zostalo?
>>
>> No i jeszcze na koniec - ile zaparcia i pieniedzy trzeba, aby to
>> przepchnac przez urzedowe wymogi - tzn homologacje.
>>
>> Wiec kiepsko to widze. A Orlenu raczej nie stac, aby to dlugo
>> finansowac.
>
> Ale Ciebie stać.
> Obecnie to Ty finansujesz Izerę.
> I my wszyscy też.
Caly czas finansujemy.
A ten Orlen to niby skad ma pieniadze :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.21 14:02 J.F
- 30.08.21 17:19 Shrek
- 30.08.21 17:24 Shrek
- 30.08.21 17:29 Cavallino
- 30.08.21 18:32 J.F
- 30.08.21 19:21 Shrek
- 30.08.21 20:41 T.
- 30.08.21 21:54 j...@i...pl
- 31.08.21 10:52 J.F
- 31.08.21 11:07 ąćęłńóśźż
- 31.08.21 11:23 J.F
- 31.08.21 11:24 viktorius
- 31.08.21 11:32 J.F
- 31.08.21 12:04 JDX
- 31.08.21 12:47 Dominik Ałaszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=