  • Data: 2011-08-27 19:05:53
    Temat: Re: Polska w budowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 08:57:20 +0200, Przemek V napisał(a):
    > Akurat remontowany odcinek gierkówki był w bardzo dobrym stanie. Można

    Tu przyznaje racje - z remontem sie tam nie spieszylo.

    > było poczekać do 2013 aż gotowa będzie A2 W-wa - Stryków i A1
    > Stryków-Tuszyn. Były pieniądze do przepalenia a gierkówka jest
    > wdzięczna bo nie trzeba wykupować mnóstwo gruntów i wysiedlać. Taka
    > obwodnica Częstochowy to już większa zagwozdka a dałaby o wiele większe
    > oszczędności w czasie i komforcie przejazdu północ-południe niż budowa
    > skrzyżowań bezkolizyjnych od Piotrkowa do Radziejowic.

    Ale ja nie jezdze przez Czestochowe :-)

    to bylo troche wk* - jedzie sobie czlowiek spokojnie, 140, a tu co chwila
    70 i FR :-) No ale w sumie rzadko to bylo, a FR z reguly puste - ciekawe
    czy teraz da sie szybciej jechac czy wolniej, jak ITD rozstawi swoje
    zabawki :-)

    No i droga byla troche niebezpieczna - ci skrecajacy w lewo, zawracajacy, a
    wszystko przy duzej predkosci. No i te skrzyzowania ograniczaly
    przepustowosc, a ruch tam byl olbrzymi.

    Wiec w sumie nie wiem - moze i uzasadnione poprawic, a jak robili zmiany to
    zgodnie z postulatem kolegi - szeroko zakrojone i kompleksowe. Teraz bedzie
    10 lat spokoju .. lub jedna sroga zima :-)

    J.