    From: gonzik <b...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Polska uczciwosc - update
    Date: Fri, 29 Jan 2010 04:55:58 -0800 (PST)

    On 29 Sty, 13:07, n...@s...com wrote:

    > Nie zawsze i nie wszedzie, afair przy zakupie od osoby prywatnej to
    > nie dziala.

    Mi sie wydawalo ze jednak jest. Ale skoro tak mowisz... Trza by
    posprawdzac.

    > Ale tu chyba bylo uszkodzenie widoczne golym okiem zaraz po otwarciu
    > paczki. Mowisz kurierowi ze nie odbierasz i paka wraca do nadawcy.  Po
    > co Ci faktura czy paragon bo niekumam?

    Tu troche nawiazalem o tej niby ochrony konsumenta przez alegro.
    Wlasnie ode mnie im bylo zamalo paragonu, listu przewozowego od paczki
    pobraniowej i td.

    > swoja droga to strasznie mnie ciekawi jak sie sprawa skonczyla, czy
    > gosc odpuscil te pieniadze czy szukal wiatru w polu ktos
    > kenhelpłitpiżur.

    Ja nie jestem rosyjskiem jasnowidzem na stendbaju. Ale Ci zgaduje.

    Wariant A.
    Policja przyjmie zgloszenie, na dowolnej komendzie zreszta. Wysle to
    cos do prokuratury. W miedzy czasie zejdzie snieg, zapachnie kwiatami
    czeresni i grilowanym miesem. Prokuratora wykryje brak znamienia czynu
    zabronionego i zaleci skierowanie sie ku szczytowi drzewa. Bedzie mogl
    napisac odwolanie, tak tez pewnie uczyni. Spadna liscie. Dostanie
    pozew do sadu na ktory nie musi sie stawiac. Ale sie stawi.. Po tym
    spadnie snieg. Sad albo zaakceptuje odwolanie albo zgodnie z
    zaleceniem prokuratury skieruje go ku zasniezonym szczytom drzewa. Jak
    zaakceptuje no to prokuratura znow znajdzie brak znamienia i
    ewentualnie uzna nie wywiazanie sie z umowy cywilno prawnej (chociaz
    takiej nie bylo bo ani rachunku ani paragonu niet wiec znowu drzewo) a
    wtedy sprawa cywilna. No i jesli zalozy sprawe cywilna...znowu kwiat
    czeresni i tak dalej. To jest tak mniej wiecej za autopsji.

    Wariant B.
    Na komendzie. Powiedza mu - Hahahaaa..

    Pozdrav,
    Gonzik.