    Date: Sat, 25 Jun 2011 20:18:35 +0200
    From: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > Ja akurat ciekawsze rzeczy robiłem w Polsce, a w UK sporo pracy typu
    > maintenance programu napisanego 10 lat temu.

    To mnie akurat nie dziwi. W końcu Anglicy to tradycjonaliści. W którym
    wieku wynaleziono kran, w którym woda ciepła miesza się z zimną? Jak
    byłem w 2004 na wymianie studenckiej to wciąż mieli 2 oddzielne krany
    hot i cold... I to nie tylko w mieszkaniu, w którym wynajmowałem pokój,
    ale również na uczelni, na której miałem zajęcia. Istna farsa! Tak więc
    użycie Javy 1.1 czy .NETa 1.1 mnie wcale nie dziwi. Nie zdziwiłbym się
    jak by używali jeszcze do części projektów kompilatora Visual C++ 6.0...