  • Data: 2011-06-25 13:26:54
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > Oj, wiadomo, że dla jednych warto, dla innych nie warto. Na podstawie
    > swoich obserwacji, nie tylko własnej osoby, stwierdzam, że ogólnie
    > raczej nie warto.

    Kiedy wyjechales? Jaka kase ciagniesz? Jakos na przelomie 2005-2006 do
    Londynu mozna bylo wyjechac robic w .NET aplikacje dla hedge fund.
    Placili 60-90k rocznie. Biorac pod uwage jak stal funt, to bardzo ladna
    kasa. 3-4 lata pracy i wracasz do PL, kupujesz ladne duze mieszkanie za
    gotowke. Nawet biorac pod uwage dolna liczbe z widelek - dostaniesz
    gdzies tyle w PL? Watpie...

    Skoro pracujesz w branzy finansowej to wydaje mi sie, ze tez masz
    perspektywy ciagniecia niezlej kasy...