  • 11. Data: 2011-01-06 23:51:35
    Temat: Re: Polska sie bawi
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-06 15:40, Cavallino pisze:

    > Ale czujesz się jak na pustyni, (czyli miejsce jest takie, że gdzie nie
    > spojrzysz dookoła, to wszędzie piach) czy tylko trochę piachu widać zza
    > drzew?

    Jak chcesz się poczuć jak na pustyni, to zostaje Ci jedynie Łeba.
    Co prawda nie ma tam pustyni, a wydmy, ale wrażenie robią pewnie większe
    niż Pustynia Błędowska.

  • 12. Data: 2011-01-07 12:26:49
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Jak chcesz się poczuć jak na pustyni, to zostaje Ci jedynie Łeba.
    > Co prawda nie ma tam pustyni, a wydmy, ale wrażenie robią pewnie większe
    > niż Pustynia Błędowska.

    A i owszem (byłem i tu i tu -- wynik porównania oczywisty na korzyść Łeby).

    Pustynia Błędowska (to co zostało) to kawałek piaskownicy otoczony
    drzewami ze wszystkich stron. A że nagie jeszcze wydmy są stosunkowo
    małe to drzewa widać wszędzie. W Łebie wydmy są o wiele wyższe i
    skutecznie zasłaniają lesisty horyzont.

    BTW. najbardziej pustynny fragment Pustyni B. to teren wojskowy (jeśli
    się mylę to niech mnie miejscowi poprawią). Po prostu jego używanie
    ochroniło go przed zarastaniem. A i część niewosjskowa została jakiś
    czas temu obsadzona (bo Olkusz jak od pustyni powiało piach zasypywał i
    przeszkadzało to)

    pzdr
    \SK

  • 13. Data: 2011-01-07 12:34:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > go przed zarastaniem. A i część niewosjskowa została jakiś czas temu
    > obsadzona (bo Olkusz jak od pustyni powiało piach zasypywał i

    Ten naród wszystko potrafi zniszczyć.

  • 14. Data: 2011-01-09 14:37:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-07 12:26, Sebastian Kaliszewski pisze:
> [...]
    >
    > BTW. najbardziej pustynny fragment Pustyni B. to teren wojskowy (jeśli
    > się mylę to niech mnie miejscowi poprawią).

    Owszem, jest nawet zakaz wstepu ;) Tylko kto na to patrzy...