  • Data: 2011-08-17 22:01:55
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/15/2011 11:35 PM, A.L. wrote:
    > Tak twierdzi gazeta Rzeczpospolita:
    >
    > "Tegie glowy zostaja w kraju
    >
    > Polski rynek, uczelnie i firmy oferuja takie mozliwosci wybitnym
    > informatykom, ze ci nie musza juz szukac kariery za granica.."
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/17,702106-Informatycy---o-n
    ich-bija-sie-firmy-i-uczelnie.html

    > Po czym nastepuje lista osob ktore jednak za granica zostaly i do
    > Polski nei wrocily.

    Nie jestem pewien, czy czytałem ten sam artykuł, czy któryś podobny.

    > A jak to wyglada z pozycji osob "siedzacych w okopach", czyli
    > konfrontujacych sie z rzeczywistoscia. Czy Polska to naprawde taki
    > informatyczny raj?...
    >
    > A.L.

    Tak naprawdę to rynek jest jaki jest: strony www, sharepoint, obieg
    dokumentów, jak znajdzie się coś ciekawego, to często trafia
    na czołówki gazet, pomiędzy artykułami albo o konkursach albo
    "Google go zatrudnił". No i gdzie tu równouprawnienie tak przy okazji.

    Co nie znaczy, że nie ma firm robiących ciekawe rzeczy.

    Żeby mieć ogólny obraz sytuacji wystarczy porównać ogłoszenia w necie,
    pewną nowością tutaj jest "realtime embedded linux" czyli IPTV masowo.

    Edek