  • Data: 2010-04-13 12:01:01
    Temat: Re: Polska myśl techniczna
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-13 13:08, Desoft pisze:
    > Nie wiem co rozumiesz przez pojęcie z tyłu. Jeśli ktoś w odległości 1
    > km od anteny pobierze energę to ktoś będący mniej więcej za nim w
    > odległości 2 km będzie miał mniejszą energię.
    >
    > Tak, dokładnie 4 razy mniej. I to niezależnie od ilości odbiorników w
    > zasięgu.
    > Padło to już wcześniej. Pochłanianie przez powietrze i inne odbiorniki
    > nie ma (z reguły) istotnego znaczenia. Natężenie pola maleje wraz z
    > odległością. I to jest bariera zasięgu.
    >
    > Jeśli w obszarze
    > obsługiwanym przez BTS bedzie duża ilość statystycznie rozrzuconych
> [...]

    Czy ty rozumiesz co ja piszę? Jak ja stanę na północy z urządzeniem,
    pobierającym energię to osoby stojące też na północ ( na tej linii co ja
    oraz w jej pobliżu ale dalej niż ja) będą miały słabszy sygnał. Jeśli
    osób pobierających po 10mW będzie 2 tysiące (rónomiernie
    rozmieszczonych) to zabiorą 20 W z pola i zmniejszą zasięg BTSa.
    I nie mówię o rozmawianiu przez komórkę tylko o absorbowaniu mocy z pola EM.

    MD