    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Polska, Rumunia i Bułgaria: Internet szerokopasmowy
    Date: Wed, 5 Jan 2011 19:31:23 +0100

    > To są żywcem semantycznie wzięte cytaty z Ministerstwa
    > Infrastruktury

    Zaskoczę Cię pewnie, ale takie same zdanie ma spory odsetek
    normalnego społeczeństwa :-). Akurat jestem dostawcą netu i
    mam kontakt z potencjalnymi klientami. Jeśli komuś netu nie
    potrzeba to po co ma go zakładać? Równie dobrze jeśli ktoś
    nie potrzebuje GPS to po ch... ma go kupować? Bo taka jest
    moda na "cywilizowanym" zachodzie? To że statystyczny
    Niemiec czy inny amerykanin nie umie trafić do sklepu za
    rogiem bez GPS to jego problem. Podobnie jeśli ktoś wie
    gdzie kupić gazetę, trafia do urzędu i kina, wcale nie
    potrzebuje "być w sieci" :-)).