  • 1. Data: 2013-01-16 19:31:46
    Temat: Polsat: jakość HD taka sama jak SD - ściema?
    Od: t...@g...com

    Jak patrzę na kanały HD i SD w dekoderze Polsatu HD-2000 to widzę, że jakość tych HD
    jest taka sama jak wielu SD takch jak np. RTL, DasErste, TV5, RAI itp.
    Jak to wyjaśnić?

  • 2. Data: 2013-01-16 22:05:38
    Temat: Re: Polsat: jakość HD taka sama jak SD - ściema?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16.01.2013 19:31, t...@g...com pisze:
    > Jak patrzę na kanały HD i SD w dekoderze Polsatu HD-2000 to widzę, że jakość tych
    HD jest taka sama jak wielu SD takch jak np. RTL, DasErste, TV5, RAI itp.
    > Jak to wyjaśnić?

    moze solorz. albo nie, moze infolinia?. wlasnie MTV Rocks zmienilo
    transponder i z Cyfry przeszlo na Polsatowski. Na transponderze C+ mialo
    2.02Mbit/s, w polszmacie ma juz 1.59Mbit/s.

  • 3. Data: 2013-01-16 23:07:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.01.2013 22:05, K pisze:

    > moze solorz. albo nie, moze infolinia?. wlasnie MTV Rocks zmienilo
    > transponder i z Cyfry przeszlo na Polsatowski. Na transponderze C+ mialo
    > 2.02Mbit/s, w polszmacie ma juz 1.59Mbit/s.
    jak to sprawdzić?
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-01-17 07:58:03
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16.01.2013 23:07, ToMasz pisze:

    > jak to sprawdzić?
    > Pozdrawiam
    > ToMasz

    między innymi tu:
    http://www.sat-charts.eu/channels,Hot-Bird-13A-13B-1
    3C,130E.html
    teraz (16.01) pokazuje 1.9, ale bylo 1.6.

  • 5. Data: 2013-01-19 19:29:29
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-01-16 19:31, t...@g...com pisze:
    > Jak patrzę na kanały HD i SD w dekoderze Polsatu HD-2000 to widzę, że jakość tych
    HD jest taka sama jak wielu SD takch jak np. RTL, DasErste, TV5, RAI itp.
    > Jak to wyjaśnić?

    Duzo, a moze wszytko zalezy od zrodla - wczoraj na Polshicie ogólnym na
    muxie naziemnym lecial Fight Club. Dosyc ze puscili do w 4:3 to na
    dodatke z tak fatalnej "kopii", ze sie ogladac nie dalo. To samo TVN i
    "Dwie wieże" - wyglądało jak jakiś słaby TS z torrentów. CO z tego, ze
    TVP1 nadaje z HD, jak "Francuski numer" mieli tylko w SD - po prostu nie
    chcialo im się zrzucic tego w nowym standardzie - wyciagneli zrzut z
    czasów ekranów kineskopowych. JA tylko czekam, az TVP z lenistwa zacznie
    swoje produkcje transmitowac z pliku sciagnietego z YT, a tak juz sie
    czesto dzieje kiedy chca pokazac fragment np "samych swoich"...

    --
    the_foe

  • 6. Data: 2013-01-19 23:35:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    the_foe <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dodatke z tak fatalnej "kopii", ze sie ogladac nie dalo. To samo TVN i
    > "Dwie wieże" - wyglądało jak jakiś słaby TS z torrentów.

    "Dwie wieże" w przekazie satelitarnym - obraz żyleta, dźwięk także. Więc
    sygnał wyjściowy był OK. Pytanie, co Ci mogło psuć?

  • 7. Data: 2013-01-20 14:56:14
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-01-19 23:35, Maciej Bebenek pisze:

    > "Dwie wieże" w przekazie satelitarnym - obraz żyleta, dźwięk także. Więc
    > sygnał wyjściowy był OK. Pytanie, co Ci mogło psuć?

    czy ja pisalem o _przekazie satelitarnym_ ?
    Rownie dobrze moglbys napisac ze na DVD u Ciebie jest wszytko ok.
    Dodam ze reklamy wyglądały dobzre jak zawsze. Dodatkowo to samo bylo na
    dwóch wiwach podlaczonych do 50 hz (euro) i 100 hz (hdmi) kineskopu oraz
    LCD LED FullHD.
    Wg moich odczuc TVN robi najgorsze wrazenie ze wszytkich kanalów na
    naziemnej. Nawet ATM rozrywka poczynil postepy w tej mierze. Co dziwne
    TVN7 wyglada swietnie, a wsrod kanałów SD króluje TVP2. Swietnie tez
    jest na eskatv i polat sport news. Zwykly Polsat ma jakies dziwne
    problemy ze starszymu produkcjami ktore ma w 4:3. Nie wiem czemu nie
    zalatwia sobie wersji wide, wyglada tak jakby nie mieli juz dostepu do
    "matki" i teraz musieliby przycinac obraz w poziomie z obrazu ktory byl
    juz przyciety w pionie. Przez to niewiele by juz zrodlowego materialu
    zostalo a rozdzielczosc byalaby w granicach 650x250i

    --
    the_foe

  • 8. Data: 2013-01-20 16:55:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    the_foe <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dwóch wiwach podlaczonych do 50 hz (euro) i 100 hz (hdmi) kineskopu oraz LCD LED

    Napisałem o sat, bo zwykle w takich przypadkach materiał wyjściowy jest do
    czterech liter. Tak, jak niżej piszesz o Polsacie.

  • 9. Data: 2013-01-22 11:58:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Jan 2013 14:56:14 +0100, the_foe <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    dziwne
    > TVN7 wyglada swietnie, a wsrod kanałów SD króluje TVP2. Swietnie tez

    A tak w ogóle to z jakiego źródła/nośnika telewizje odtwarzają teraz
    filmy?
    Jest jakis dedykowany nośnik dla tv w ramach udzielonej licencji na
    emisję?
    Jak w ogóle się odbywa cały proces zakupu praw do emisji, tv dostaje
    hdd/kasetę/płytę/pendrive z adnotacja "tylko z tego źródła możecie
    odtworzyć to x razy"?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2013-01-24 15:18:36
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
    > jak to sprawdzić?

    Jeśli masz możliwość nagrywania, to nagraj jakiś fragment audycji,
    zobacz ile MB zajmuje i ile czasu trwało nagrywanie, podziel i gotowe :-)