    From: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Polsat dołączy do Cyfry+ i "n"
    Date: Thu, 15 Oct 2009 13:29:33 +0200

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:op.u1t7fm0ycjxrn1@sw3_laptop2...

    Ależ nic na siłę. Po prostu do pozwolenia na nadawanie FTA naziemne można
    dopisać, że warunkiem jest udostępnienie sygnału platformom. Oczywiście
    przy odnawianiu pozwolenia a nie w trakcie obowiązywania.
    Chcesz nadawać naziemnie to nadawaj i satelitarnie. Nie chcesz FTA z
    satelity to nie, ale i na ziemi wtedy nie nadawaj.

    --
    SW3
    ----

    Hola
    Odnowienie oznacza nie zmianę zasad, a odnowienie.
    Niedawno zmienialiśmy prawa jazdy. Można powiedzieć, ze odnawialiśmy
    dokument. Akceptujesz kolejną zmianę, która wprowadzi np. termin ważności
    Twego prawka? Taka "mała" zmiana, ale z mojego punktu widzenia istotna. Rób
    jak chcesz, ale ja się na to nie godzę ani w sytuacji naruszania cudzego
    prawa, ani w przypadkach, które będą mnie dotyczyły. Prawo ma znaczyć zawsze
    prawo, a nie być dziwką na usługach polityków i cudzego interesu.
    Jeśli jednak ktoś wprowadzi nowe przepisy o wydawaniu prawa jazdy,a tam
    będzie zapis: dokument, uprawnienia ważne czasowo, to sorry, ale już będzie
    to zgodne z prawem. Jeśli jednak na końcu ktoś napisze: stare prawa jazdy
    mają być zwrócone lub unieważnione, to będę żywo protestował i nie poddam
    się temu zapisowi skarżąc go gdzie tylko się da. Będę też namawiał innych by
    tez się sprzeciwiali. Anarchistą jednak nie jestem, a szanuję prawo i
    zasady.

    M.