  • Data: 2013-04-07 00:47:19
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.04.2013 23:54, t? wrote:

    > No tutaj, to już pojechałeś, myślisz, ze będzie czekał z Tobą na nią
    > przez pół godziny?

    Po pierwsze jak wynika z zalinkowanego przez kogoś artykułu policja dość
    szybko i sprawnie zareagowała na obrażanie hindusa.

    Po drugie - nie, ale mam wtedy _prawo_ go zatrzymać do czasu przybycia
    służb.

    Sklepiesz takiego to jeszcze możesz skończyć ze sprawą o pobicie,
    zadzwonisz to albo się nim policja zajmie i masz problem z głowy, albo
    możesz mu sprawić tak upragniony przez niektórych "słuszny oklep" i być
    krytym prawnie. No i dzwoniąc zwiększasz swoje szanse w wypadku gdyby
    przyszli kumple albo gostek wyjął kosę.

    Michoo