  • Data: 2013-04-05 17:11:23
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-05 16:12, masti pisze:

    > właśnie to swoim zachowaniem pięknie uzasadniasz.

    Ale o co Ci chodzi? Lubisz być dymany czy co? Twoja sprawa.

    Tylko dzięki takim ludziom jak Ty, takie półgłówki decydują się na takie
    niebezpieczne numery, bo wiedzą że tacy ludzie mogą im skoczyć.

    Ale gdyby po takim numerze, cwaniaczki zebrali porządne wpierdol i jedli
    posiłki przez pół roku przez rurkę, następnie wydaliby 20tyś na zęby, to
    do łba by im i im podobnym takie pomysły już nie przychodziły.

    Ale co ja gadam. Przecież zostaną dotkliwie ukarani przez nasz
    sprawiedliwy system sądowniczy, kilkoma miechami w zawiasach za ten napad
    i za te straty.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl