  • 31. Data: 2011-12-22 20:19:04
    Temat: Re: Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 20.12.2011 14:10, Magic pisze:
    > to jeszcze nie ten etap w Twoim życiu

    Że trzeba wyewoluować do jazdy Ogarem?

  • 32. Data: 2011-12-22 20:48:46
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-22 21:19, nalesnik pisze:

    > Że trzeba wyewoluować do jazdy Ogarem?

    Poniekąd. Nie tyle do jazdy, co do dostrzegania przyjemności w takim
    turlaniu się.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 33. Data: 2011-12-23 06:34:35
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Magic <m...@w...pl> napisała rzekomo
    > Poniekąd. Nie tyle do jazdy, co do dostrzegania przyjemności w takim
    > turlaniu się.

    Ogar nowym H-D?
    He, he.

    Jakie czasy takie harleje.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 34. Data: 2011-12-23 08:12:25
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, December 19, 2011 7:56:49 PM UTC+10, Barnaba wrote:
    > 20$ za dobe Honda GL Pro, jest tez Baja XR 250 40$ za dobe. W
    > Wietnamie da sie tez wynajac sprzety za 5-10$, ale tutaj mielismy
    > pewnosc - wlasciciel gada po angielsku, umowa dwujezyczna, pelen
    > zestaw narzedzi i komplet detek, wlasciciel zawsze pod telefonem, w
    > razie pomocy.

    Barnaba, jak wygladala sprawa ubezpieczenia? Czy placac $20/dobe mieliscie wliczone
    ubezpieczenie?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 35. Data: 2011-12-23 10:57:48
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 23 Gru, 09:12, Iguan_007 <i...@g...com> wrote:

    > Barnaba, jak wygladala sprawa ubezpieczenia? Czy placac $20/dobe mieliscie wliczone
    ubezpieczenie?

    Hej,

    W tym momencie dokladnie nie pamietam, sam siedze w ubezpieczeniach,
    aczkolwiek cholera wie jakby to wyglada w Wietnamie. Wiadomo, ze
    glownie chodzi o kradziez, od kradziezy byly ubezpieczone (nie jestem
    pewien na 100% na jakich warunkach). Musi byc Policja, jacys
    swiadkowie, mysle ze w przypadku potwierdzenia kradziezy, obylo by sie
    bez jakichkolwiek kosztow. Musisz ustalic indywidualnie. OC motocykle
    nie maja, prawo jazdy polskie nie dziala, polskie miedzynarodowe tez
    nie. Ale warto miec jakis papierek na ktorym jest narysowany
    motocykl :)

    Jezeli chodzi o ubezpieczenie NNW, KL, OC, kradziez bagazu i jakis
    assistance to juz w Polsce, np. Signal Iduna lub inne. 100-200zl (w
    zaleznosci od opcji) za dwa tygodnie na caly swiat.

    Skuterow i motocykli za bardzo nie kradna, co ciekawe, motocyklami
    pow. 250ccm nie mozna jezdzic w Wietnamie, chyba ze sie nalezy do
    panstwowego automobilklubu. Wiecej w Wietnamie jezdzi Maserati i
    Maybachow niz scigaczy :)

    > Pozdrawiam,
    >
    > Iguan

    Rowniez pozdrawiam
    Barnaba
    VFR

  • 36. Data: 2011-12-23 21:14:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-23 07:34, Jasio pisze:
    > Magic <m...@w...pl> napisała rzekomo
    >
    > Ogar nowym H-D?
    > He, he.

    To zupełnie co innego.

  • 37. Data: 2011-12-24 11:54:59
    Od: Paweł H. <max650@_usun_to_o2.pl>

    Brak kompatybilnosci widac tu:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QeLSlgkeeuM

    --
    Artur
    ZZR 1200

    Polski akcent: 02:08

  • 38. Data: 2011-12-27 10:07:46
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 18 Gru, 23:25, Barnaba <p...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Kiedyś coś pisałem, szukałem info, ktoś podrzucił relację Top Gear, aż
    > w końcu udało się zrealizować plan :) Północny Wietnam na  Hondzie
    > 160ccm, 1400km. Po tej podróży zaczynam się zastanawiać po co mam w
    > motocyklu 110KM. Do podrozowania, a nie przemieszczania sie od A do B,
    > wystarczy 10-20KM.

    Piekne.
    W jakim okresie byliscie?
    Do podrozowania? Z takim sprzetem w Wietnamie to mozesz otworzyc
    powazny biznes transportowy.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 39. Data: 2011-12-27 18:10:20
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

> [...]
    >
    > Kiedyś coś pisałem, szukałem info, ktoś podrzucił relację Top Gear, aż
    > w końcu udało się zrealizować plan :) Północny Wietnam na  Hondzie

    Normalnie ktoś z tej listy wzial i gdzies pojechal.
    Ja jebie, Armaggedon!

    Mocy nie porzucaj, Imperium kontr-zaatakuje wkrótce!

    KJoda