    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: Polkomtel wyłudza pieniądze?
    Date: 21 Nov 2011 20:03:25 GMT

    Dnia 21.11.2011 Tomaszek <t...@o...pl> napisał/a:

    > Jeżeli taki zapis faktycznie nadal istnieje to jest to sprawa dla UKE.
    > Przeniesienie numeru z operatora jednej sieci do operatora innej sieci
    > jest zawsze bezpłatne. Stan konta nie ma tu nic do rzeczy. Póki na
    > wyświetlaczu telefonu po zalogowaniu do sieci pojawia się "Plus" to
    > numer należy do firmy Polkomtel SA i są jak dupa od srania, żeby na
    > życzenie klienta uwolnić numer bezpłatnie.

    Tylko czy dotyczy to również anonimowych klientów? Przeniesienie numeru
    może wymaga jakiś operacji, podpisów itd. Jak nie wiadomo kto jest kto
    bez rejestracji to może operator nie ma wymogu przyjęcia zlecenia.

    Idę teraz do Plusa i mówię że chcę przenieść numer 602345678 z ery i
    co Era ma go tak wydać na życzenie Plusa? A ten przyjąć za oświadczeniem?
    No wybacz :)

    Przeniesienie nadal pozostaje bezpłatne, rejestracja również - wymaga tylko
    dodatniego salda. IMO wszystko się zgadza.