    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Polkomtel wyłudza pieniądze?
    Date: Sun, 20 Nov 2011 22:31:57 +0100

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>

    > Było od razu przenosić z abo na abo,

    Tylko, że ja nie chciałem mieć już abo. Abo ma miesiąc wypowiedzenia, więc
    nie chcąc wchodzić w abo u nowego operatora zmieniłem na prepaid u starego.
    I wszystko byłoby ok gdyby ten prepaid został zarejestrowany ze zmianą z
    abo. Nie wpadłem, że zarejestowany z natury abo po zmianie na prepaid staje
    się niezarejestrowanym. Zresztą nie wiem co by moje "wpadanie" zmieniło w
    temacie rejestracji.

    > albo doczytać w podpisywanym regulaminie że
    > rejestracja wymaga środków, a przeniesienie rejestracji.

    No ale co mnie obchodzą regulaminy ... ja nie chcę świadczenia usług tylko
    właśnie nieświadczenia. Niemożność wykonania przeniesienia bez wykonywania
    płatnej rejestracji jest według mnie zwykłym wymuszeniem lub wyłudzeniem
    jeśli w istocie nie jest konieczne.

    > I siesz się że są
    > doładowania za piątaka, bo tanio zapłaciłeś za gapiostwo.

    Chciałem związać swój numer z dogodną dla mnie usługą co okazało się
    niemożliwe bo musiałem dokonać niechcianej rejestracji a na dodatek wszystko
    kosztowało mnie już z 5 czaso i kosztochłonnych wizyt w salonach i 5zł żywej
    gotówki. A jeszcze nie wiadomo czy uda się numer przenieść do sieci w której
    chciałem go ulokować nim nie przestaną obowiązywać promocje z których
    chciałbym skorzystać. Można mieć wątpliwości dla kogo ja to właściwie
    robię...