eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPolkomtel odciął mnie od sieciRe: Polkomtel odciął mnie od sieci
  • Data: 2009-09-04 11:35:20
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tristan wrote:
    > przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel).

    Znaczy mBank mobile?
    > Już
    > trzeci dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie
    > potrafi dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została
    > aktywowana.

    Zaopatrz się w dodatkowy telefon. mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
    ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.

    > W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
    > jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
    > finansowe.

    Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
    wypowiedziane jednym tchem.

    > Co mogę zrobić? Bluemedia na drzewo mnie zrzuca, do Polkomtela też nie
    > wiem jak się skontaktować. Numer zniknął, jestem odcięty od klientów,
    > którzy nie wiedzą jak się ze mną skontaktować.

    Interweniować i tyle. mBank mobile też ma biuro olewania klienta. Możesz
    jeszcze awaturę zrobić na forum mBanku, ale generalnie zaopatrz się w
    między czasie w dodatkową kartę. I przygotuj się nawet 2-3 tygodnie, a
    potem donieś na wszystkich do UKE. Wiele więcej nie zrobisz.

    Jakub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: