-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Grzexs <g...@u...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Wed, 26 Dec 2018 12:35:47 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <pvvp2j$mm6$1@node1.news.atman.pl>
References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
<5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl>
<5af4577e$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<pd61r8$8oa$1@sunflower.man.poznan.pl>
<5af9be5c$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
<pdci63$sui$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 178235180209.unknown.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1545824147 23238 178.235.180.209 (26 Dec 2018 11:35:47
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Dec 2018 11:35:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pdci63$sui$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241682
[ ukryj nagłówki ]> No, pamiętam kiedyś, w okresie powszechnych zmian numeracji związanych z
> wymienianiem central. Grochow-2, czyli EWSD, Koło-2, dodają z przodu
> ósemkę. Dzwonię rano 37xxxx - "...abonent ma zmieniony numer..." i
> podany wzorzec zmian. Dzwonię 837xxx, NMTN. Centrala - nie reaguje,
> olewa niemal jawnie. B iuro Napraw takowoż. Jeden telefon do BOK i za
> pół godziny kierunek śmiga, jak należy. Kiedyś, jak miałem swój numer,
> 813xxxx, aby na nim postawić SDI, powłączałem wszystkie darmowe usługi,
> bo tak :P :), wracam w piątek z roboty, jedna nie działa, dzwonię do BOK
> i pani mnie bardzo przeprasza, ale już nie ma techników na centrali i
> zrobią DOPIERO w poniedziałek. I tak się stało. Czyli można, wystarczy
> chcieć.
Wtedy jeszcze pani z BOKu wiedziała, co to jest centrala!
Mam wrażenie, że konsultanci teraz nie mają bladego pojęcia na temat
sprawy, co do której mają się wypowiedzieć. Jeżeli coś odrobinę wykracza
poza utarte schematy (czyli chyba opcje z komputerka) to sprawy nie
posuniesz bez wielkiej awantury i długiego czasu.
--
Grzexs
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=