  • Data: 2013-07-10 11:26:10
    Temat: Re: Polityka tworcow A... - zaskarzyc ?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-10 10:58, J.F. pisze:

    > No, mnie tam sprawi pewna trudnosc szybkie pomyslenie gdzie mam
    > skrecic, jak na mapie np z prawej strony, a ja jade na poludnie ..
    > nawigacja ma ulatwiac zycie, a nie utrudniac.

    Zasadniczo obracanie mapy przy nawigacji jest rzeczą naturalną,
    niemniej jak ktoś lubi mieć północ u góry cały czas...
    Czasem nawet przy ustalaniu lokalizacji przy wersji papierzanej
    warto nią pokręcić, dostosowując do kierunku ruchu. Wielu
    osobom wtedy łatwiej się zorientować gdzie są/byli i co dalej
    robić.

    > Choc czasem, jak za bardzo zacznie krecic, to tez utrudnia.

    He, he, he :)