    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
    Date: Wed, 01 Feb 2012 19:46:51 +0100

    W dniu 2012-02-01 19:03, kamil pisze:

    > To już inna sprawa, ale skoro polskie ubezpieczalnie zaczynają o takie
    > rzeczy pytać, to najwyraźniej w tym samym kierunki zmierzają i lepiej
    > zgłosić tych kilka km więcej niż ryzykować cyrki z wypowiedzeniem umowy
    > w razie stłuczki..

    Ubezpieczalnie nie są instytucjami charytatywnymi i ich oferta/warunki
    uzależnione są od rynku itd. Ubezpieczalnie (piszę teraz o polskich)
    zwracały już uwagę na różne rzeczy, ale to niekoniecznie dawało efekty
    ekonomiczne. Jeżeli tylko jedna, czy dwie ubezpieczalnie o to pytają,
    (i sprawdzają) to ludzie pójdą tam, gdzie nie ma konsekwencji
    "niedomówień" czy w ogóle nie ma takich zapisów. Rynek jest w sumie
    młody i chyba dość niestabilny. Nie może być tak, że ja ubezpieczony
    w jednej firmie powiedzmy 20 lat (w sumie dłużej), z maksimum zniżek
    (przez ten okres jedno zdarzenie na moje konto z OC, a AC też - 1
    szkoda parkingowa + parę AC i regres z OC sprawcy) dostaję ofertę na
    OC ze wszystkimi zniżkami o 50% wyższą, niż u innego ubezpieczyciela
    jako nowy klient. Ba - w starej deklarowałem, że nie będą prowadziły
    osoby z prawem jazdy poniżej 2 lat (dopłata - jak takie miałem to
    deklarowałem), że nie będą prowadziły poniżej 25 roku życia (dopłata -
    jak takie miałem to deklarowałem) itd., a tutaj mam ofertę bez żadnych
    dopłat i bez ograniczeń?