    From: mlodz <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policyjny mistrz
    Date: Sat, 9 Nov 2013 13:43:18 +0100

    Dnia Sat, 09 Nov 2013 10:13:03 +0100, ZIWK napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Rozumiem, że jednym rzutem oka jesteś w stanie ocenić sytuację:

    Podkreśliłem zdanie kluczowe dla tamtego postu. Po prostu po odpowiedzi
    mastiego uznałem, że normalna z nim dyskusja nie ma tu sensu.

    > jedno auto leci w pola (vectra), a drugie (206) ma urwane pół przodu i
    > to z niewidocznej strony więc na pewno obrażenia są niegroźne...

    W sumie chwilę stali, nie wiemy co widzieli z boku (coś gadali o tym, że
    żywi i o jakiejś pomocy chyba, ale za dużo nie zrozumiałem). Strzelam,
    że gdyby faktycznie byli jedynymi świadkami, to by się zatrzymali, jakoś
    tak mi to wygląda. Skądinąd mając takie nagranie to i tak powinni jednak
    chwilę zaczekać.

    > O paragrafie za blokowanie pasa ruchu w stanie wyższej konieczności nie
    > słyszałem, ale o nieudzieleniu pomocy ofiarom już tak...

    Całkowicie literalne podejście może powodować kompletny paraliż przy
    każdej stłuczce. Ale mniejsza z tym, w pierwszym poście pisałem jedynie
    o tym, że w tej konkretnej sytuacji nie ma co rzucać pochopnie
    kamieniami, postawę nagrywających daje się jakoś zrozumieć. Pod pewnymi
    warunkami, ale żeby z całą pewnością móc piętnować czy usprawiedliwiać,
    musielibyśmy mieć nieco lepszy widok na to co działo się na placu boju.