  • Data: 2011-12-02 13:59:42
    Temat: Re: * Policję!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    begin DoQ

    >I tu jeszcze trzeba zaznaczyć, że część z nich zapewne by je
    >spowodowała
    >także na trzeźwo, bo fakt, że ktoś spowodował wypadek i miał coś we
    >krwi
    >nie oznacza, że to była przyczyna.

    Jeszcze ciekawiej - policja chetnie podkresla procent wypadkow w
    ktorych _uczestniczyli_ pijani.
    Tymczasem ci, ktore sa _spowodowane_ przez pijanych _kierowcow_
    pojazdow _mechannicznych, to cos 5% - kiedys podawalem dane.

    P.S. A tak swoja droga to ciekaw jestem jak oni ustalaja te
    "spowodowane", skoro raport koncowy jest w maju, a sprawy sadowe
    ciagna sie rok-dwa z reguly.
    Tymczasem jak swiadcza gazety to nawet prokuratorzy maja trudnosc
    odroznic pijanego od sprawcy nawet w oczywistych przypadkach.

    J.