  • Data: 2010-04-08 10:40:02
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hpicqo$fif$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Problem leży gdzie indziej.
    > Kuriozalny zakaz 0,0 znacznie zwiększa ilość "pijanych kierowców".
    > Wprowadzenie 0,5 czy 0,8 pozwoliło by policji skoncentrować się na
    > złapaniu tych naprawdę nawalonych jak drzwi od stodoły.

    A jaka jest szansa złapania tak nawalonego? Taki delikwent dostanie z urzędu
    stróża czy zatrzymanie będzie kwestią przypadku lub w wyniku spowodowanego
    wypadku?

    > skutkiem było by zmniejszenie stresu i prawdopodobnie ilości wypitej
    > gorzały. Skoro mogę legalnie walnąć kufel porterka i spokojnie jechać, to
    > na pewno nie walne drugiego.

    A jak po pierwszym poczuje, że może jeszcze wypić drugi, a przed trzecim
    zupełnie straci samoocenę? Do dupy z takimi pomyslami.

    > Czy to nie chichot historii, że w kraju o najtęższych, po Rosjanach
    > głowach, obowiązuje 0,0 podczas gdy inni, nie dotrzymujący nam kroku, mogą
    > spokojnie mieć 0,5 a nawet 0,8 ?

    U nas jest wystarczająco dużo debili na trzeźwo. Lepiej nie dokładać jeszcze
    stanu nietrzeźwości. Wystarczy popatrzeć jak zachowują się piesze pijaczki.
    Na osiedlach jest to darcie mordy i tłuczenie butelek. Taki nawalony debil
    miałby mieć prawo kierować pojazdem???
    neelix